Jorden runt

tisdag 30 mars 2010 - torsdag 12 augusti 2010

Den stora resan som alla borde få förmånen att göra någongån i sitt liv.

SOOOOOL
måndag 12 juli 2010 - Nadi, Västra divisionen, Fiji

Idag flög jag till Nadi på Fiji. Sol 30 grader varmt och det var efterlängtat efter att det varit lite kyligt i Australien sista veckan. Jag bor på ett trevligt hotel nära stranden och skall imorgon ut och öluffa en vecka innan jag drar till USA. Känns riktigt bra att bara slöa en vecka och

Brisbane
lördag 10 juli 2010 - Brisbane, Queensland, Australien

Idag tog jag mig till Brisbane med flyg och JA...jag var på flygplatsen två timmar innan avgång, ville inte upprepa Japan en gång till. Det är runt 20 grader här och solen värmer !! Yihaaa ! NICE... Skall snart iväg på en MMA gala utanför Brisbane...kommer en rapport om det imorgon. Om

MMA i Brisbane !
lördag 10 juli 2010 - Brisbane, Queensland, Australien

Jag har sett det på teve massor av gånger och laddat ner det mesta men att se det live var ju helt fantastiskt. Big Mcarthy före detta huvuddomaren i UFC dömde och JA han är STOR i verkligheten också. Sedan var min favoritsecoder där. Gråsprängt krulligt hår med en mustach och jag vet

Sista dagen i Sydney
fredag 9 juli 2010 - Sydney, New South Wales, Australien

Åter en dag med regn regn regn...15 grader så det begränsar lite vad man kan göra. Jag var först på en konsert med symfoniorkestern i Opera huset vilket var fantastiskt. Sedan gav jag mig av till the Rocks som är som gamla stan ungefär...Dock regnade det så det känns som jag mest stog

Sydney dag 2
onsdag 7 juli 2010 - Sydney, New South Wales, Australien

Jag visste att det skulle vara regn idag så jag gick till akvariet som är bland de bästa i världen. Det var häftigt och jag har nu sett alla de djur jag velat under resan...Yihaa ! de hade flera tunnlar där man har fiskarna över och runt sig....COOOL Efter det gick jag på världens största