kanellängd
tisdag 20 april 2010 - Arica, Región de Arica y Parinacota, Chile

Ok, då var det dags igen... senast vi skrev befann vi oss i Coca, Ecuador och skulle ta båten till Peru. Som vissa av er vet så blev det inte så. Men vafan, man kan ju inte få allt här i livet, så efter 10 timmar på båt till gränsen och ytterligare 13 timmar tillbaka till Coca så tog vi

skurk i totopos
Los chinos son feos, pero son inteligentes
onsdag 24 mars 2010 - Coca, Orellana, Ecuador

Hej! Sen senast har vi korsat gränsen Colombia – Ecuador och en hel del annat… vi börjar med Quito. Quito är som bekant Ecuadors huvudstad, och enligt min uppfattning sydamerikas svar på Bangkok. Till Quito kommer turister som rest hit och dit på kontinenten för att supa, festa, härja

skurk i totopos
si no sabes que quieres en la vida estás jodido...
onsdag 10 mars 2010 - Medellín, Antioquia, Colombia

ok, vart slutade vi? tror det var någonstans i Mexico. Sista dagarna i Mexico C ägnade vi iaf till turistobertogrejer som vi inte hade "hunnit" tidigare. Vi var vid Guadalupes basilika och sedan åkte vi till Teotihuacan dagen innan vi skulle åka till Colombia. Sista dagen i 'la casa de Luis'

sentimentaaaaal, sentimentaal
måndag 22 februari 2010 - Mexico City, Mexiko

Tillbaka i Mexico City och Luis... efter det senaste inlägget har vi gjort lite grejer. Söndag den 14e februari åkte vi till en stad utanför León som heter Guanajuato med Alejandro och hans vän för att senare möta upp med några andra kompisar till Alejandro, bl.a en svensk tjej som vi

skurk i totopos
chipotle, totopos, strand/playa (extra, extra: mensaje en sueco y en español!!)
lördag 13 februari 2010 - Leon, Mexiko

Nu har vi varit i Mexico i 12 dagar. De första 4 dagarna spenderade vi i Mexico City hemma hos Luis. Alejandro hade också kommit dit från Leon och med honom spenderade vi den mesta av tiden medan Luis var i skolan. Första dagen begav vi oss för att ta kossanbilderna vid Zócalo (centrum i