Dubai, Malaysia och Thailand

måndag 15 februari 2010 - torsdag 18 mars 2010

Nu bär det av mot värmen igen. En månad till Dubai Malaysia och Thailand blir det den här gången.

Koh Lipe och oarna runt omkring
måndag 8 mars 2010 - Ko Lipe, Satun, Thailand

Nu har min branna lagt sig och emil har fatt starka tabletter mot sin magsjuka sa nu har vi passat pa att se andra strander pa Lipe och aven varit pa tva strander pa on Adang. Igar var vi med andreas, lina och frida pa snorkelutflykt, vilket var valdigt roligt. Vi sag en hel del spannande fiskar

Langkawi och Koh Lipe
onsdag 3 mars 2010 - Ko Lipe, Satun, Thailand

Snalla snalla gor sa att det har inlagget gar igenom! Jag har forsokt skriva dagbok 3 ggr nu utan att det har fungerat! Sen jag skrev sist har ni kanske sett pa bilderna att vi har tagit oss till fina strander och bad. Det borjade med att vi akte till Langkawi i Malaysia dar vi badade och solade

Pangkor Island och George Town
tisdag 23 februari 2010 - Pulau Pinang, Pinang, Malaysia

Sist jag skrev skulle vi vidare till Pangkor Island. Resan dit tog 4 timmar och va mycket bekvam i en buss for 50 pers fast med 30 saten, mycket extra benutrymme och lyxiga saten. Pangkor Island i sig hade en haftig djungel och var mysigt, men det var seriost skrapigt pa stranderna dar! Vi blev

Dubai och KL

Hej alla dar hemma i kylan! Vi har det toppen har i KL, men det e varmt, jatte varmt! Dubai var precis lagom for det flaktade ratt bra dar och var typ 25 grader. Det verkar som att mitt inlagg fran Dubai inte gick igenom sa detta far bli en kort sammanfattning av allt vi hunnit med sa har