Amerika tur.

fredag 30 april 2010 - torsdag 15 juli 2010

Da reiser jeg i vei igjen. Ut i den store verden på oppdagelsesferd før jeg begynner på studiet igjen til høsten. Turen bærer til Chile, Argentina, Hawaii og California. Jeg legger i vei helt alene, men alle stedene jeg drar står det kjent folk å møter meg. Det settes enormt pris på. Så det skal nok gå bra! Følg med den som vil. Jeg holder dere oppdatert!

Tahititime
fredag 16 juli 2010 - Franska Polynesien

Hei alle sammen,En rask liten oppdatering fra tahitis vakre øygrupper. Her er det selvsagt laguner og palmer og vakkert vann I alle nyanser av blått. Tina, Matai og jeg koser oss sammen, og Kyber er her og.. Han er I og for seg så ålreight som en svigersøster kommer til å synes en som prøver

Tahiti!
onsdag 7 juli 2010 - Franska Polynesien

Hei igjen folkens, Nå er vi vel framme på Tahiti. Det var mørkt da vi annkom, så jeg har ikke fått noe intrykk av paradis enda, så jeg gleder meg til morgendagen. Da reiser vi til Bora Bora, der vi skal bo på båten til Kyber. Alt er i skjønneste orden enn så lenge og jeg gleder meg til

Change of plans...
tisdag 6 juli 2010 - Santa Barbara, Kalifornien, USA

Herregud, her går det i hundre som vanlig. Planer endres i ett sett og da er det bare å hoppe om bord eller bli etterlatt. Så her er historien: Jeg våkner opp dagen jeg skulle dra fra Hawaii og hadde fått en mail fra Tina. Hun skulle plutselig til Santa Barbra med Kyber og Matai og så

Hawaiiiiiiii
måndag 14 juni 2010 - Honolulu, Hawaii, USA

Hei hei alle sammen, Nå har det vært en stund siden sist innlegg her. Men jeg regner med at dere alle skjønner at jeg har det helt topp uansett. No news is good news sier min mor. Men for å gi en liten statusrapport så kan jeg jo si at vi fyller dagene med sol, surf, strand og latskap til

En dag i San fransisco og vips...
lördag 5 juni 2010 - Honolulu, Hawaii, USA

Så var jeg på hawaii! Flyturer både her og der gikk veldig bra. Og mellomlandingen i San Fransisco gikk bort i en forrykende fart, med besøk i Golden Gate park, i akvariet, til Goden gate bridge og til et eller annet sted som begynte på S, der de vi fant de orginale husbåtene. :) Bilder