Tufftuffluff

lördag 5 juni 2010 - lördag 19 juni 2010

Plitvice lakes
måndag 14 juni 2010 - Rom, Lazio, Italien

Hmm.. det snurrar i skallen av allt vi gjort, ska forsoka skriva om en del i alla fall! Vi tog bussen fran Zadar upp till Plitvice lakes som ar en nationalpark som ar med pa UNESCO:s varldsarvslista. I parken ar det massor av vattenfall och sjoar med gronblatt vatten, sa oerhort obeskrivligt

Rom i dagarna 2!!!
måndag 14 juni 2010 - Rom, Lazio, Italien

Dag 1 borjade med en liten tripp(3timmar) till Porta Portese(marknad). Manga marknadsstand med massor av prylar allt fran gamla LP-skivor, mobilladdare till klader och frukt. Efter det bar det av mot Colosseum, den va mindre an vad jag trot men klart vard vantan i kon och entren(12euro). Efter

Sandra Ek

zanra i Tufftuffluff
Senast aktiv - från Värnamo, Jönköpings län, Sverige
Bilder
söndag 13 juni 2010 - Rom, Lazio, Italien

Ar aldeles for trott for att skriva nat, men har iaf lagt upp lite bilder! Soliga kramar! :)

Lovin' the beach
onsdag 9 juni 2010 - Zadar, Zadars län, Kroatien

Det verkar som de inte ater frukost ute har, sa var forsta frukost blev en pizzaslice och cappuccino, nasta dag nan smordegsgrej med skinka och ost och en espresso, ratt sa gott men inte vad man vill ha pa morgonen (forutom kaffe i alla dess former, det funkar alltid. I mandags tog vi baten