Gran Canaria

måndag 20 september 2010 - tisdag 5 oktober 2010

Vår resa till Gran Canaria börjar närma sig tillsammans med Gösta & Maggi och Ida & Alex och deras son Joel samt 8 st till,resan börjar den 20 September.

Dag 15
onsdag 6 oktober 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hej! Nu är vi hemma i Klintehamn kom hem vid 14.30 till ett kallt Gotland, 20 grader kallare än vi haft dom senaste 14 dagarna. Ha det bra, skriv gärna några kommentarer så jag ser att ni läst dagboken.

Dag 14.
måndag 4 oktober 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hejsan ! Idag är det sista dagen,det blev Poolen hela dagen klart fint väder + 29 grader.På e.m. handlade vi sista spriten och sista presenterna till barnbarnen,några skjortor till mig. Ikväll äter vi alla 9 som är kvar på ett Steakhaus,sedan blir det underhållning på Coco Logos Bar.

Dag 13.
söndag 3 oktober 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hejsan ! Idag började jag & G.B. med sen frukost kl 08.00,det blev ingen promenad idag,det är ju Söndag. På morgonen var det +23 med lite moln, men senare på dagen blev det +32 och klarblå himmel,vi låg vid poolen hela dagen,inte något mer att berätta,en dag kvar G.B. vill stanna minst en

Dag 12.
lördag 2 oktober 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hej ! Idag blev det resa med lokalbussen till Palmitos Park Jag ,Gösta,Maggi,G.B.Det tog 50 minuter då åkte vi igenom hela Playa Ingles,vad många hotell det fanns där. Inträdet kostade 250 kr per person,då fick vi se en show med olika sorters Papegojer,det var jätteroligt. Efter det gick

Dag 11.
fredag 1 oktober 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hejsan ! Idag på morgonen var det +21 e.m. +29. Idag åkte Ida & Alex på Dyksafari med syrgastuber,och då fick Gösta & Maggi vara barnvakt åt deras barnbarn Joel. Under dagen har det varit Poolen, det har varit mulet på e.m. men ändå varmt men det blåser nästan jämt,men vinden är