Last Night
onsdag 23 juni 2010 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Idag har vi varit på speedboat tur till några öar här utanför. Det blev snorkling, kajaking och vandring upp till en lagun. Hemfärden blev spännande med riktigt höga vågor och regn (storm). Kaptenen fick inte ens blinka för att hålla båten på rätt köl. Vi har just varit och käkat

Lamai beach
söndag 20 juni 2010 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Nu ska vi tillbringa dom sista dagarna pa Ko Samui, Lamai beach. Idag har vi gått till ett shopping center och handlat billigt. Vi åt middag på KFC, kyckling burgare med strips. Det var riktigt gott, mums! Siv fixade naglarna igår för bara 50kr, hon blev så fin. Vi grabbar gick på

Motorbike tur
torsdag 17 juni 2010 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Inte lyckats ladda upp bilder idag heller. Idag hyrde vi 2 mopeder och for runt på ön, det var första gången för oss. Trafiken var ok så det gick bra. Vi hörs!

Nytt place
onsdag 16 juni 2010 - Phangan, Surat Thani, Thailand

Nu är vi på en ny Ö, som vi inte varit på tidigare. Stället vi är på heter Salad Hut (tack A-C). Vi åkte tuck tuck jeep in i djungeln och när vi kom ut på andra sidan ön möttes vi av en torrlagd strand, det är lågvatten nu. Men vi blev glatt överraskade, stället är hur coolt som

14ars kalas
måndag 14 juni 2010 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Albins födelsedag! När jag vaknade så fick jag en present av storsyrran med fam. och sedan gick vi till frukosten. När jag nästan hade ätit klart så spelade dom happy birthday to you i högtalarna och personalen kom med en tårta speciellt till

50 ars kalas
lördag 12 juni 2010 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Igår var vi till Lamai och firade Affe. Efter tårtan så fick vi springa från bordet för att söka skydd från skyfallet. Vi (Albin, Håkan och Siv) har tagit ett nytt löppass idag. Det är riktigt tungt att springa i sanden och värmen. Havet var riktigt varmt, tom varmare än i duschen. En

Utflykt
onsdag 9 juni 2010 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Efter frukost och approcedur (insmörjning) så kallade vi på en taxi till lamai beach. Vi hoppade av i mitten av stranden för att leta efter Kirunabor fam. Aidantausta med sällskap. Först började vi vandra åt det ena hållet och det var så klart fel håll för vi hittade dom åt andra

Kanon dagar
måndag 7 juni 2010 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Man kan då inte klaga, fjärdedagen och vilket väder! Avkylning är ett måste i vattnet hela tiden (tom Siv är en riktig fisk i vattnet)+ en massa vatten invärtes också. Sedan lite singha på kvällen, kan man önska något mer? Jo att Julia, Stefan o att Tyra skulle vara här.

Sol, bad och traning
söndag 6 juni 2010 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Idag har vi fortsatt att sola, bada. På em drog det ihop sig till svarta åskmoln, men det gick snart över. Det lät inte alls bra oscar hoppas allt blir bra. =) Kram från oss.

Andra dagen!
lördag 5 juni 2010 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Nu är det kväll och vi är på väg till en plaststolsrestaurang som vi har varit på med Julia och Stefan. Idag har vi fortsatt att slöa i den otroliga värmen, blå himmel hela dagen. Två böcker är redan utlästa av Albin och Siv, Håkan fortsätter att lösa Suduko.