Kemer, Turkiet

lördag 5 juni 2010 - lördag 20 november 2010

Min första säsong som reseledare :)

long time no see
onsdag 21 juli 2010 - Kemer, Turkiet

hej igen! längesen jag skrev något men det händer så mycket hela tiden. vi festar, vi jobbar, vi bråkar med personal, vi har inbrott i vårat hus, vi solar och vi badar, vi förbannar och vi njuter av livet. imorgon ska vi till alanya och på fredag är det teamdag. skönt att slippa jobb

hemma
fredag 9 juli 2010 - Kemer, Turkiet

det händer mycket dessa dagar! igår åkte vi till side för att se spelning och umgås med våra kollegor och vi stannade tills idag eftermiddag. det blev en helt galen kväll och det är alltid lika roligt att vara tillsammans med er :) nu sitter vi på kontoret, vi har fortfarande inte

söndag
söndag 4 juli 2010 - Kemer, Turkiet

nu börjar det bli riktigt varmt här i turkiet, klibbigt som attans. vart man än går så svettas man floder. det är ju lagom roligt att stå inför sina gäster på välkomstmötet och känna att det rinner svett nerför benen. ett möte avklarat, nu har jag bara ett kvar och sedan ska jag kila

galna dagar
lördag 3 juli 2010 - Kemer, Turkiet

sitter på kontoret, har inget internet i lägenheten för tillfället. jäkla skit, funkar aldrig. igår jobbade jag en stund innan vi stack och softade på beachen hela dagen och tyvärr slutade det med att vi fick betala en fet summa pengar. vi drack och åt saker som vi trodde skulle få

stopp
tisdag 29 juni 2010 - Kemer, Turkiet

flytet tog stopp idag. fram tills nu var det madde som hade haft en himla massa problem med sina gäster men idag fick jag min första utskällning och detta inför typ 10 andra gäster, helt obefogat. blev så chockad att jag började gråta efteråt. när ingen annan såg såklart. sedan åkte