Turkiet 2010

söndag 6 juni 2010 - söndag 20 juni 2010

Jag och pojkvännen bokade en all inclusive resa med solresor till Kemer i Turkiet, en timmes bussresa från Antalya. Vi bor på Hotel Ambassador i två veckor.

Dag 6
fredag 11 juni 2010 - Kemer, Turkiet

Idag har det varit en relativ lugn dag. Sov så himla gott inatt, typ 9 timmar i sträck utan att vakna en enda gång, underbart. Vi har i princip bara legat och solat och latat oss idag. Det kom e kvinna till hotellet under dagen och sålde massa fina smyckenn så jag gjorde ett fynd och köpte

Dag 5
torsdag 10 juni 2010 - Kemer, Turkiet

Tjohej! Igår var vi på Hamam. För 22 euro (43 turkiska lira) fick vi basta i torrbastu, ångbastu, bada jacuzzu, vi blev skrubbade, inlöddrade, fick ansiktsmask och oljemassage. Dessutom erbjöds vi kallbad, de tyckte att eftersom vi är svenskar så ska vi ju tåla sånt, men det tyckte inte

Dag 3

Idag är det dag nummer 3, men det här är första inlägget jag skriver. Det var inte förrän nu jag kom på att en resedagbok är en bra idé. Än så länge är det underbart här. Hotellet är väldigt bra, personalen hjälpsam och trevlig och maten perfekt. Det första jag råkade göra