Vi som genomförde hela roadtrippen
måndag 2 augusti 2010 - Södertälje SV, Stockholms län, Sverige

Gruppbild på oss som var med i Haparanda samt på oss 21 som genomförde hela Roadtrippen.

Hemfärden
måndag 2 augusti 2010 - Södertälje SV, Stockholms län, Sverige

Söndagen var vikt för hemfärd så när vi hade ätit frukost så var det bara att lasta hojen och ge sig av på en nätt sträcka på 1100 km. Jag hade sällskap av Benet och Kicki samt Anders från Nyköping, tyvärr så så tappade vi bort Anders vid ett stopp för att sätta på regnkläder.

Piteå till Övertorneå
söndag 18 juli 2010 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Piteå till Övertorneå Nu har vi kommit till den sista etappen på HDCS Roadtrip 2010 genom Sverige, men det är ju så att även sånt som är positivt och gott kommer förr eller senare till ett slut. Det har varit en upplevelse som alla som deltagit inte velat missa, JO som bara hade tänkt

Lödgeå till Piteå
fredag 16 juli 2010 - Piteå, Norrbottens län, Sverige

Efter en god natts sömn så var vi klara för de näst sista etappen på vår färd mot Haparanda som sedemera blev till Övertorneo, vilket blir ytterligggare 50 km och det spelar inte så stor roll om det är 1950 eller 2000 km. Gårdagens etapp var den längsta och omfattade 477 km (enligt

Tierp till Lödgeå
fredag 16 juli 2010 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Tierp till Lödgeå Vaknar upp till en underbar morgon, solen skiner, livet leker och jag får åka motorcykel. Idag står vi inför den längsta etappen på vår Roadtrip, nästan 500 km. Några lämnade oss på morgonen för hemfärd så att till slut när vi gav oss iväg mot delmålet i Gävle

Vingåker till Tierp.
onsdag 14 juli 2010 - Tierp, Uppsala län, Sverige

Kvällen innehöll ytterliggare regn dock mindre av åska däremot var natten utan regn och åska. Purrning strax före 7 för frukost i form av självbetjäning på det vandrarhem vi inkvarterats på. Tyvärr så ville inte Peters hoj starta trots att den hade varit på laddning hela natten så

Svenljunga till Vingåker
onsdag 14 juli 2010 - Vingåker, Södermanlands län, Sverige

Svenljunga till Vingåker En liten tillbakablick på måndagskvällen. Efter intagande av middagen som bestod av en perfekt grillad fläskkarré och mycket god potatissallad tillsammans med lite grönsaker var det dags för en tur med flotten längs Ätran, Eetran för oss stockholmare, upp till

HDCS Roadtrip 2010 Ystad- Svenljunga
måndag 12 juli 2010 - Svenljunga, Västra Götalands län, Sverige

HDCS Roadtrip 2010 Söndagen ägnades åt att ta sig till Ystad där starten av HDCS Roadtrip 2010 har sin början på måndagsmorgonen. Lunchen intogs hos Bosse Blomlöf i Brömsebro där Göran hade beställt räkmackor som var suveränt goda, kan garanterat rekommenderas. Därefter

Enudden, Kalmar Harley Davidson Club
fredag 9 juli 2010 - Skansgatan 8, Mörbylånga, Kalmar län, Sverige

Enudden 2010. Nu är det dags för en liten reserapport igen. Det blev inget av med Greklandsresan pga olika orsaker. Den här gången blir det om en resa genom Sverige. HD-klubben fyller nämnligen 40 år i år och det firar man genom en resa genom de olika distriken med start i Ystad den 12 Juli