Västra USA

onsdag 1 september 2010 - fredag 1 oktober 2010

Resan börjar med 17 dagars bilande i Kalifornien och Nervada till San Diego, Las Vegas, San Fransisco, Las Vegas och tillbaka till LA. Där efter åker vi 2 v till Cancun i Mexico.

Mexico 27/9
måndag 27 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Idag har jag inte gjort en ända aktivitet, bara legat och solat och pressat så att man ska vara lite brun när man kommer hem. Christopher försökte ge Gotte dykarcertifikat när han halkade ner i poolen och sjönk till botten, men Christopher fick tag i honom direkt och kunde dra upp honom som

Mexico 26/9
söndag 26 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Idag fick Gotte och jag gå och äta frukost själva, Christopher var lite bakis i morse :). Chefen för restaurangen älskar Gotte och han brukar ta han om Gotte medans vi äter och det gjorde han även idag. Han går iväg med Gotte och Gotte bara skrattar J Vi frågade en dag om vi kunde lämna

Mexico 25/9
lördag 25 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Idag har vi legat vid poolen. Även idag har jag varit med på vattenjumpan, usch detta är farligt jag kan ju bli vältränad till jag kommer hem :) Efter jumpan var jag med på en aktivitet där en kock försökte lära mig skära ut fina saker ur meloner :) Det var kul men med mina dåliga

Mexico 24/9
fredag 24 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Idag har vi legat vid poolen. Jag startade dagen med en ordentlig frukost för att orka med vattenjumpan :) När vi låg där kom en av aktivitetsledarna och berättade att de har ett projekt att rädda sköldpaddor och att det hade fötts 102 sköldpaddor i går kväll som de skulle släppa i

Mexico 23/9
torsdag 23 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Dagen har varit mycket lugn dag som började vid havet där vågorna slår. Efter en lättare lunch placerade vi oss några timmar vid poolen för att titta på alla stackare som spelar fotboll och aktiverar sig. Det blev ett par kalla och det blev tydligen för mycket för Gotte som kissade ner