Mexico 27/9
måndag 27 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Idag har jag inte gjort en ända aktivitet, bara legat och solat och pressat så att man ska vara lite brun när man kommer hem. Christopher försökte ge Gotte dykarcertifikat när han halkade ner i poolen och sjönk till botten, men Christopher fick tag i honom direkt och kunde dra upp honom som

Mexico 26/9
söndag 26 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Idag fick Gotte och jag gå och äta frukost själva, Christopher var lite bakis i morse :). Chefen för restaurangen älskar Gotte och han brukar ta han om Gotte medans vi äter och det gjorde han även idag. Han går iväg med Gotte och Gotte bara skrattar J Vi frågade en dag om vi kunde lämna

Mexico 25/9
lördag 25 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Idag har vi legat vid poolen. Även idag har jag varit med på vattenjumpan, usch detta är farligt jag kan ju bli vältränad till jag kommer hem :) Efter jumpan var jag med på en aktivitet där en kock försökte lära mig skära ut fina saker ur meloner :) Det var kul men med mina dåliga

Mexico 24/9
fredag 24 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Idag har vi legat vid poolen. Jag startade dagen med en ordentlig frukost för att orka med vattenjumpan :) När vi låg där kom en av aktivitetsledarna och berättade att de har ett projekt att rädda sköldpaddor och att det hade fötts 102 sköldpaddor i går kväll som de skulle släppa i

Mexico 23/9
torsdag 23 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Dagen har varit mycket lugn dag som började vid havet där vågorna slår. Efter en lättare lunch placerade vi oss några timmar vid poolen för att titta på alla stackare som spelar fotboll och aktiverar sig. Det blev ett par kalla och det blev tydligen för mycket för Gotte som kissade ner

Mexico 22/9
onsdag 22 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

I natt väcktes vi av det största åskoväder vi någonsin har upplevt. Blixtrarna slog i ett och det såg ut som en discolampa ute på balkongen. Efter blixtrarna som höll på i evigheter utan att avbrytas kom knallar som inte var så höga att vi blev rädda trots att vi i vanliga fall gillar

Mexico 21/9
tisdag 21 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Idag på förmiddagen låg vi vid poolen. Det kom in ett riktigt regnoväder med storm som gjorde att Gottes badboll flög iväg till delfinpoolen och min korsordstidning hamnade i lagunen. Bye bye med den… Efter regnet som varade ca 10 min gick vi ner och la oss vid havet och badade lite.

mexico dag 4
måndag 20 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Idag har vi legat vi poolen och jag var hurtig på morgonen och var med på vattenaerobic i poolen. Igår brände jag mig lite på axlarna så det har blivit skuggan största delen av dagen. I eftermiddag tog jag en promenad med Gotte för att försöka få honom att sova lite middag. Jag gick

Mexico dag 3
söndag 19 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Även idag har vi legat vid havet. Jag är redan såå trött på alla Mexicanare som bara ska hålla på att jävlas med mig hela tiden. Christopher bara skrattar och säger att jag alltid får gå och beställa för att det blir mycket roligare då, haha det kan han tycka det :) Drink efter drink

Mexico dag 2
lördag 18 september 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Idag har vi varit nere och ätit frukost i bufférestaurangen. Efter det sturde vi kosan mot havet. Det är ca 28 grader i vattnet så det är inte direkt svalkande men otroligt härligt ändå :) Gotte älskar strandlivet och han spanar in alla tjejerna på stranden så han får vi se upp med i