The Golden State, CA.

onsdag 4 augusti 2010 - måndag 11 juli 2011

Efter år av drömmar och ideer så kommer jag äntligen att bege mig till California för att plugga på Foothill College tillsammans med min bästa vän Malin. Vi byter snöoväder mot jordbävningar, renar mot vithajar, Small mot XL och ska lära oss hur mycket av de amerikanska fördomarna som faktiskt stämmer.

Konsten att resa hem från USA.
måndag 11 juli 2011 - Luleå, Norrbottens län, Sverige

Nu är jag äntligen hemma. Kom hem i fredags på morgonen. Här har ni historien: http://phooe.blogspot.com/2011/07/konsten-att-ta-sig-hem-fran-usa.html

Disneyland och annat
tisdag 7 juni 2011 - Mountain View, Kalifornien, USA

Hej! Nu har jag uppdaterat bloggen med lite bilder och annat http://phooe.blogspot.com/2011/06/sagan-om-disneyland.html

Bättre uppdatering här
torsdag 26 maj 2011 - Mountain View, Kalifornien, USA

Hej! Resdagboken fungerar inte så bra för mig, så jag uppdaterar mest på min blogg! kika där Http//phooe.blogspot.com

James Deam och skolvabi
tisdag 17 maj 2011 - Mountain View, Kalifornien, USA

Titta i min blogg, jag har lagt upp en massa saker! Bland annat en video på när jag spelar lite piano och bilder på mitt senaste konstverk! Phooe.blogspot.com

Bilder och anant!
torsdag 12 maj 2011 - Mountain View, Kalifornien, USA

hejä! Nu har jag uppdaterat bloggen massvis: http://phooe.blogspot.com Har också lagt upp bilder, men ska ladda upp dem här med!