KrisFlyerMember-> Got-Cph-Sin-Perth-Cairns-Mel-Sin-Cph-Got

måndag 26 juli 2010 - torsdag 26 augusti 2010

Flygresa, Köpenhamn och hem.......
torsdag 26 augusti 2010 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Shoppade de sista sakerna, åter till hotellet för att försöka sova några timmar innnan flygresan hem. Mycket sova blev det inte, hostade mig genom 4 timmar och så var det dags att duscha och åka ut till flygplatsen. Incheckning går snabbt och är ruskigt effektivt på Changi-Singapore. Där

Äntligen hemma..............
torsdag 26 augusti 2010 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Flygresan mellan Köpenhamn och Göteborg var avklarad på 30 min. Världens bästa Ann-Marie mötte oss på Landvetter och efter att ha gjort ett stopp på ICA-Maxi så kom vi då hem. Alfons och Fröken Larsson ( Monstret ) har haft det bra med Ann-Marie som katt- och husvakt. Det är inte alla

hej.hej,hej...
onsdag 25 augusti 2010 - Singapore, Singapore

Sista timman innan vi går ombord för resan mot Köpenhamn och Göteborg. Har nyss avslutat 45 minuters svensk massage så nu ska man väl klara den 13 timmars långa flygresan mot Danmark och senare Sverige. Vad skönt det ska bli att träffa Alfons och Monstret för att inte tala om att få sova

Upp tidigt, flygplats Melbourne,A380, Singapore m.m
tisdag 24 augusti 2010 - Singapore, Singapore

Upp svintidigt, in i duschen och snabbt i väg till Melbourne International ( treminal 2 ) med incheckning av bagage, nu väger resväskan omkring 20 kg. Kabin väskan som vi köpte i Melbourne väger 7, 5 kg och den behöver inte räknas in i övrigt bagage ( vilken tur ) annars hade det blivit

"Blåsor",Tim Burton, 7 km:s promenad,tupplur, mer shopping och sushi!
måndag 23 augusti 2010 - Melbourne, Victoria, Australien

Började dagen med blåsor på båda min lilltår, fast de fanns där redan i går. Först frukost på 15:e våningen och sedan i väg . Pressade in fötterna i mina Docksides och efter att ha haltat i väg en stund så kändes det trots allt helt okey,på vägen stannade vi och tog en

KrisFlyerMember-> Got-Cph-Sin-Perth-Cairns-Mel-Sin-Cph-Got

188 Bilder 8 Besökta platser 34 Dagböcker