Ljuvliga Ljugarn i år igen!

tisdag 20 juli 2010 - onsdag 4 augusti 2010

I år har vi åkt hit i omgångar. Just nu är det 3e gången. Lika härligt varje gång!

Väder, väder, väder. Är det allt som gäller på semestern?
lördag 31 juli 2010 - Ljugarn, Gotlands län, Sverige

Ja självklart har vädret betydelse när man är på semester. Är det mulet och lite småblåsigt måste man helt enkelt hitta på något att göra. Grabbarna börjar tycka det är lite småtråkigt när det inte är strandväder. Idag packade vi in oss alla 5 i bilen och styrde ner till När.

Varmt men mulet.
torsdag 29 juli 2010 - Ljugarn, Gotlands län, Sverige

Nä men nu får solen komma tillbaka. Brunfärgen ramlar ju av snart! Vår lilla resa i går gick först till Roma där vi stannade till på en "loppis" som hade tusentals begagnade videofilmer. Emil som älskar thrillers kunde nog ha varit där hur länge som helst. Fortsatte sedan mot Vänge

Foton också.
torsdag 29 juli 2010 - Ljugarn, Gotlands län, Sverige

Glöm inte att titta på fotona som jag lagt in!

Mulet och något svalare än vad vi är vana vid.
onsdag 28 juli 2010 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Vi har verkligen varit bortskämda med sol och värme i år, så egentligen spelar några dagars regn och moln inte så stor roll (men visst kommer väl solen tillbaka?). Morgonpromenaderna med Wilma bort till raukarna startar våra dagar. Ca 1 timmes promenad gör att kaffe och rostat med marmelad