Big in Japan!

onsdag 8 september 2010 - onsdag 29 september 2010

Tar en sväng om i Japan, käka sushi med samuraier o va de nu kan väntas där...

Back in Tokyo
söndag 26 september 2010 - Tokyo, Hachioji, Japan

Sa var man tillbaka i huvudstaden igen, kom hit igar lunch tid, done some shopping, iaktagit massa kul folk, atit massa mat.. Ratt nice med andra ord.. :) Dessvarre manste jag ta flyget hem om nagra dagar o de kanns ju inte sa dar jatte lockande direkt.. Men. Efter Nagasaki akte jag till Kyoto,

Nagasaki
söndag 19 september 2010 - Nagasaki, Nagasaki prefektur, Japan

Sa, hiroshima. Akte over till en liten o utanfor starx soder om hiroshima som varit ett center for shintu o budhister i all evighet typ. inte all men ni vet va jag menar.. Baten over fick man lite sydostasien kannsla, med alla berg o oar, varmen o de klarbla vattnet.. var val runt

Likert
torsdag 16 september 2010 - Hiroshima, Hiroshima prefektur, Japan

Sa hade man tagit sig ner till hiroshima nu da.. kom hit tidigare idag o har gatt runt hela centrum pa en dag.. valdigt trevlig stad, o framfor allt valdigt fint har med berg o floder genom stan. Gick upp pa ett berg i en stor park sa man fick fin utsikt over hela stan, hamnen o alla sma berg som

Tokyo
fredag 10 september 2010 - Tokyo, Hachioji, Japan

Hej hej Sa hade man tagit sig till tokyo da.. Efter en 16timmars resa sa var men antligen framme i japan. fick mer eller mindre en varmechock nar jag gick av planet eftersom jag precis hade stallt om kroppen pa vintermode for ett par veckor sen.. men solen lyste o de va runt 30 grader.. (GFM) sa