Gotland runt på cykel

fredag 13 augusti 2010 - lördag 21 augusti 2010

Nu är det så att vi två, tillsammans med Emelie, ska ge oss ut på cykeltur igen :)Denna gång ska vi cykla runt på Gotland!

Vis by...men vi var inte särskillt visa^^
lördag 21 augusti 2010 - Visby, Gotlands län, Sverige

Vi tog sovmorgon. Skönt. Vi pressade i oss den sista maten, varför slänga något gott liksom? Vi hittade kryp av alla möjliga sorter. Vi är immuna mot alla sorters krypfobier. Vi fick packa ihop i regn. Max i Visby är dåligt konstruerat. Man får inte plats. Vi fick stressa till

My precious!
fredag 20 augusti 2010 - Visby, Gotlands län, Sverige

Natten bjöd på ännu ett besök av djurlivet. Jojo väckte oss andra två och sa att det prasslade och lät andra mysko ljud. Vi lyste med ficklampan men såg inget. Vi lade oss för att sova igen, men vaknade efter ett tag av prassnadet igen. Utan ett ord satte vi oss upp och drog fram lampan

Grottmänniskorna ryter till!
torsdag 19 augusti 2010 - Visby, Gotlands län, Sverige

Dagen började segt men mysigt med nutella och kex. Vi åkte till Lummelundagrottan. Det var kallt, vi var trötta och det var en fruktansvärd backe för att komma upp sedan. Vi fick dock upp tempen lite grand då vi vid ett vägarbete blev omkörda av en jävla biljävel som tydligen kände

Raukar får och hygien
onsdag 18 augusti 2010 - Gotland N, Gotlands län, Sverige

Vi åkte genom massa fårhagar :) Vi klättrade på raukar. Vi åt en ny variant av Elvis-macka, vår egen cykelmacka: Skosulebröd med messmör, vanlig ost, brieost och nutella som pricken över i. Helt okej ändå. Vid hamnen fortsatte vår hygieniska färd då vi vid maten sköljde av

Senast aktiv - från Falun, Dalarnas län, Sverige
We <3 nutella (substitut för choklad)
tisdag 17 augusti 2010 - Gotland N, Gotlands län, Sverige

När vi lämnade campingen i Slite blev vi ofrivilligt fotomodeller när en av gubbarna där utan förvarning började fota oss... Mysko. Vi åkte iväg till Fårö. Men vi kom knappt ut ur Slite, vi kom bara tillbaka till samma ställe. Men väl på Fårö kokade vi makaroner som skulle ha räckt