En random resa

tisdag 17 augusti 2010 - fredag 27 augusti 2010

Avresa från Skellefteå kl 06.30 den 17:e aug till Arlanda.. Därifrån = Ovissheten. Hemresa ?? Deltagare förutom mig: Linda, Emelie.

Tisdag

Igar var vi pa djurparken, det blev ganska mycket att ga sa idag ar vi lite trotta. Vi red kamel, titta pa sealion show, m.m. Nu ska vi bada och sola. I morse sa valde Ceci vad emelie skulle ata och emelie vad ceci skulle ata pa frukostbuffen. Ingen var speciellt nojd. Agg, bruna bonor, cp-ost,

Sondag
söndag 22 augusti 2010 - Las Palmas de Gran Canaria, Kanarieöarna, Spanien

Det ar stekande varmt varje dag, som tur ar flaktar det lite fran havet. Har regnar det bara 4 ggr per ar sa det ar ganska torr natur. nastan som en oken. Vid varenda levande buske och trad finns det vattenslangar som kommer upp ur marken, trots det sa vissnar det ganska fort. Det ar dock en hel

Hihi
torsdag 19 augusti 2010 - Kanarieöarna, Spanien

Nu ´r vi framme, eller a vi har varit h´r en hel dag nu. Det ´r varmt, fr´scht och stort. Lite halvfñrvirrade har vi g`tt vilse ett antal ggr men annars har det gatt bra. Vi har ju tv` rum men vi delar balkongen s`de ´r ganska smidigt. Nu ska vi bada puss

God Morgon
onsdag 18 augusti 2010 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Nu är vi tillbaka på arlana. I natt har vi sovit i en jumbojet, ett jätte fräscht vandrarhem nära flygplatsen. Minst 12 timmar sov vi innan vi steg upp klockan 9 i morse. Ön heter Fuerteventura men hör till öarna Las palmas, Kanarieöarna och ligger ungefär 10 mil utanför afrikas kust.

arlanda
tisdag 17 augusti 2010 - Norsjö, Västerbottens län, Sverige

åker den 19:e så nu får vi hitta på nåt att fördriva tiden med: Spanien, fuerteventura , las playitas