Thailand

fredag 29 oktober 2010 - lördag 20 november 2010

Åka runt i Thailand med Daniel. Vi åker först till Phuket för att sedan resa vidare.

Sista inlagget
onsdag 17 november 2010 - Karon Beach, Karon, Phuket, Thailand

Ja nu borjar det narma sig sitt slut, endast 3 dagar kvar... Efter en riktig sunk natt pa Railay Beach, pa det mest ackliga hotellet ni kan tanka er, for vi vidare till Karon Beach i Phuket. Dar checkade vi in pa ett riktigt lyxhotell for att kompensera vart lidande. Idag aker vi vidare till

Krabi, Ao Nang
onsdag 10 november 2010 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej hej alla! Nu ar vi da som sagt i Krabi, Ao Nang, men kommer lamna denna stad for ett annat stalle som vi tror och hoppas ar mycket battre. Railay beach..ett vad vi hoppas pa ar lite lugnare och mer harmoniskt an denna mycket stressade och overturistade stad. Vissa thaiare pratar till och med

Mer Koh Lanta
söndag 7 november 2010 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hejsan hej! Vi ar fortfarande kvar pa Koh Lanta, och kommer sa vara till pa tisdag da vi fortsatter varan resa till Krabi. Vart exakt pa Krabi har vi inte bestamt oss for annu. Vad har hant sedan sist vi skrev..? Vi var pa den dar snorkelturen i fredags. Dagen borjade med att dom som skulle komma

Koh Lanta
torsdag 4 november 2010 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hej! Vi har nu kommit till nasta o, Koh Lanta. Vi tog baten fran Phi Phi igar morse, turen tog bara en timme, och efter det blev det taxi till varat hotell. Ett okej hotell, men vi ville ha ett lite battre..sa hit har vi nu kommit idag. Long beach resort. Idag har det blivit sol och bad hela

En helt underbar dag!
tisdag 2 november 2010 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Idag har det varit en helt underbar dag! Direkt efter frukost begav vi oss ut pa dagens stora aventyr, langvandring upp i bergen till ons vackra viewpoint. Forst bestamde vi oss for att vi skulle kopa oss en varsin poncho, detta eftersom det ju har regnat hela tiden sedan vi kom hit, plus att vi