2 guldfiskar på solsemester

tisdag 31 augusti 2010 - onsdag 8 september 2010

Hemma igen!
torsdag 9 september 2010 - Norsjö, Västerbottens län, Sverige

Nu har vi landat i Sverige igen efter en lång hemresa med tidig morgon, buss till flyget, väntan, flyg 4 timmar, väntan på Arlanda, Flyg till Umeå och tillslut bilkörning hem därifrån! Sista natten på hotellet blev lite speciell faktiskt då hela Alanya fick strömavbrott och det blev

sista dan!
tisdag 7 september 2010 - Alanya, Turkiet

Igår var det en shopping och slappar dag. Prutandet gick väl sådär men man lärde sig allt eftersom shoppingen pågick så nu har vi handlat lite saker som vi behövde :) Vi har även fått lyssna på finsk karaoke medans vi åt på en skandinavisk restaurang, även om dom kanske sjöng bra så

Ny dag!
måndag 6 september 2010 - Alanya, Turkiet

Ännu en dag i varma alanya har passerat! Igår spenderade vi mestadel av dagen ute på havet i en turistbåt med mestadels skandinaver. Det blev många stopp där man kunde simma och bada runt båten. Det bjöds på go mat och gratis dricka hela båtturen så det var nice! På ett stopp klev vi av

Frida Stenlund
Frajdaa i 2 guldfiskar på solsemester
Senast aktiv - från Alanya, Turkiet
dag 2
fredag 3 september 2010 - Alanya, Turkiet

igår var det barbeque-buffé här på hotellet med en show som innehöll magdans, folkdans, hundshow, rockringar och en man med en piska! vi hade chansen att dansa lite magdans men båda två var för mesiga så de blev ingenting ;). Idag har vi varit på stranden igen och vi har klarat oss från

dag 1
onsdag 1 september 2010 - Alanya, Turkiet

Nu har vi landat i Turkiet efter många timmar utan sömn! Dom timmarna tog vi dock igen på rummet på hotellet när vi kom fram. Vi var tom för trötta för att beställa AC på rummet innan vi somna =) (ja du läste rätt man var tvungen beställa AC till rummet för det ingick tydligen