det spanska äventyret

söndag 19 september 2010 - lördag 5 mars 2011

En kulinarisk kulturafton!
lördag 25 september 2010 - Cádiz, Andalusien, Spanien

Jag har varit skitdålig på att uppdatera här. Förlåt för att jag suger, men ibland har man bara bättre saker för sig... Jag tänkte iaf att mig lite tid att återberätta lite grand... Som jag nämnde tidigare så skulle vi ha en cypriotisk/grekisk/italiensk afton. Helt fantastisk! Vi fick

Den emotionella berochdalbanan.
torsdag 23 september 2010 - Cádiz, Andalusien, Spanien

Jaha. Nu har jag alltså varit här i några dagar... Detta är m in fjärde skoldag för att vara exakt. Det är först nu som jag känner att saker och ting kommer att ordna sig. Jag ska ta det från början. Jag kom alltså hit på söndagskväll. Efter det att jag kommit fram till mitt nya

resan börjar
söndag 19 september 2010 - Cádiz, Andalusien, Spanien

Jaha. Då var man framme i sin ”nya” stad. Resan hit var som den skulle. Inga större komplikationer. Flög först till Barcelona klockan klockan 7.00 på motgonkvisten den 18 september. Landade klockan 11.00 efter ca en halvtimmes försening. Käkade en vansinnigt dyr flygplatssmörgås och

Normal resfeber?
onsdag 15 september 2010 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Här sitter man äntligen. Efter dagar som blev till veckor som förvandlades till månader och år. Äntligen har jag agerat och bokat den här resan som jag drömt så om. Slutsnackat, nu är det bara handling som gäller! Ett steg närmare mitt mål om att kunna fem språk "flytande". Allt är