Costa Rica

söndag 27 februari 2011 - lördag 12 mars 2011

Japp då var det dags igen. Denna gång till Costa Rica. Det skall vara fantastiskt både med djurliv och stränder Vi skall åka med Solresor igen. Mycket spännande land som skall vara samma klimat som Thailand. Bengt och Catrina skall vi följa med det brukar ju alltid vara trevligt.

Falkenberg igen
söndag 13 mars 2011 - Falkenberg, Hallands län, Sverige

Hejsan nu är vi hemma. Lite äventyrligt har det nog allt varit, blev biten av en leguan, ( det blev faktiskt fler om man bar sig dumt åt.) Leguanen var nästan 1 meter lång, prominerat bland farliga ormar, snorklat bland hajar och rockor, båten vi var ombord på kunde vält av ett däggdjur,

Tambor beach
onsdag 9 mars 2011 - Tambor Beach, Puntarenas, Costa Rica

Hejsan po er. Hur har ni det hemma har voren kommi an. Vi har det hur bra som helst, lite doligt polast var jag for det hotelet vi bor po nu i 3 natter var all inklused. So det ar bara att ata och dricka hur mycket man vill, det blir ju nogon paraplydrink emallanot till damerna. Nar vi herrar

Tambor beach
onsdag 9 mars 2011 - Tambor Beach, Puntarenas, Costa Rica

San antonio
söndag 6 mars 2011 - San José, San Pedro, Costa Rica

Hejsan. Japp nu ar vi i ett underbart stalle po vastkusten av Costa Rica. Vi har varit ute och snorklat och vilka fina strander det finns. Mycket finare an Thailand helt ororda ar dom rent och fint oxo. Folket ar valdigt vanliga och trevliga. Men det ar mycket dyrare har an i Thailand. Ata ute

Coverado national park
onsdag 2 mars 2011 - San José, San Pedro, Costa Rica

Hejsan nu har vi varit ivag nogra dagar Resan tog long tid for det ar ju tidsomstallning med 7 tinnar. vi okte fron Kastrup klockan 09:00 och var framme i San Jose po natten vid 04:00 Svensk tid. ((((((((Uppeholl i USA i 5 timmar, det var planerat)))))) Vi har varit i en national park igor och