Thailand

torsdag 14 oktober 2010 - tisdag 9 november 2010

Vårt hem i Thailand

lite div
lördag 6 november 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

ett tag sen jag skrev jag o gert varit i tapsa ki sen har vi haft några dagar med sol o värme men blåst lite. i går tog vi oss alla till PKK. tittade lite där jag o Sandra köpte varsin väska. sen är vår gång upp klar blev jättefin, även våran utemöbler blev bra. sen har vi varit o

Magnus o Sandra
tisdag 2 november 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

Nu har våran ungdomar anlänt ner till byn. det var trevligt.(jag längtade efter dom) kl är snart halv åtta på morgonen. vi har folk som håller på med vår gång kom redan strax efter kl sju. vi ska snart gå vår runda på stranden. vädret ej bra molningt o bara 25 g. hu kallt. i dag ska

städning
lördag 30 oktober 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

se nu om korten på mig o noo kommer rätt

utflykt
lördag 30 oktober 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

vi tog en tur med moppen upp till dansing korn i dag vädret vad blåsigt men det är en fin moppe tur kunde inte få hem nåfra blommer synd. tog lunch i en liten by 2st stekt ris med kyckling en vatten gertb tog en efterrätt också 75bath. ca 15kr delat på två det kan man inte klaga på.

städning
fredag 29 oktober 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

i dag hade vi vår veckostädning av noo så vi tog en moppe tur till tapsa ki. åt middag på en resort där. när vi kom hem så kom noo med en bukett orcider o en ny vas, hon är bara så trevlig. ska ladda upp ett kort på henne o mig som hasse tog för ett år sen