Thailand, Phuket.

söndag 9 januari 2011 - måndag 24 januari 2011

Då har vi äntligen bokat min drömresa. Vi åker till Thailand för 2:dra gången, 2 veckor. Bokat flyg med Fritidsresor och bor 3 första nätterna på The Andaburi Resort i Khao Lak.

Sista dagarna
tisdag 25 januari 2011 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Lördag kväll- gick ut, foten kändes helt ärligt mkt bättre, haltade men inte så kraftigt. Ville inte förspilla sista tiden så jag bet ihop o vi gick lite, dumt. Fick till slut släpa mig hem för foten var inte pigg, att man skall va så envis. Söndag, sista dagen. Vaknar tidigt, vid 0630

Filjefjonkan i Thailand, Phuket.
Foten blev mer lik en boll än vanligt!!
lördag 22 januari 2011 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Fredag kväll. Gick ut o sprang, vi tar en liten vända bara säger Håkan, oki säger jag. Drygt en timme senare e vi hemma, e de en liten sväng? Springer efter vägen en bra bit bort , nästan till marknaden, sen ner på stranden, synd bara att det mörknar så fort, jag ljuer inte om jag säger

Glömde ju polisbåten
lördag 22 januari 2011 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Hej igen, glömde i all röra att vi tittade på polisbåten som åkte 2 km upp på land när vågen kom hit. Se korten. Även på vattenfallet o utsikten från igår kväll.

Fredag 12
fredag 21 januari 2011 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Igår skulle vi hyra moppe, men som sagt var strukturen o språket inte som hemma :-)Vi bokade, när vi kom dit var det fler som kom o åkte hem så receptionen var kaotisk, kom tillb om en timme bad han, gullig thailändare som jämt jobbar. Oki sa vi, åt lunch o kom tillbaka, jesus, nu var ngn

Dyr middag
onsdag 19 januari 2011 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Nu fick jag lite ork att gå till reception för det är bara här internet fungerar. Har som vanligt skrivit en sammaställnng av dagar som gått men berättare lite här om ikväll. Kommunicera på engelska är som sagt var inte Thailändatnas starka sida. I går var vi o åt lunch på hotellet