Thailand 2010

lördag 11 december 2010 - måndag 3 januari 2011

Rundresa i Thailand över Jul & Nyår 2010. Start i Bangkok sen vidare på upptäcksfärd. Hälsningar, Fam.Kagg o Fam Hultberg

Hemma!
måndag 3 januari 2011 - Laholm N, Hallands län, Sverige

Jaha, Då var i hemma i Knäred igen, resan hem gick bra förutom dom där tågen som inte kan hålla tiderna. Vi tackar alla som följt vår underbara resa och förgyllt med kommentarer. Kram från Familjerna Hultberg & Kagg.

Happy New Year!
fredag 31 december 2010 - Bangkok, Thailand

Gott Nytt År! Önskar Hultberg & Kagg! Vi tjuvstartar! :D

Utflykt, Raya Beach!
torsdag 30 december 2010 - Karon Beach, Karon, Phuket, Thailand

Hej, Här kommer lite bilder från vår utflykt till Raya Beach som ligger på en ö utanför Phuket, + lite andra bilder. Vi är nu mer eller mindre friska, så flygresan till Bangkok ikväll skall nog gå fint(en del av oss tar en stänkare:-) ). Hälsningar Kaggarna o Hultarna.

Sjuklingar!
onsdag 29 december 2010 - Karon Beach, Karon, Phuket, Thailand

Hej, Nu har magsjukan snart gått över oss alla, idag ligger Anders, Nina o Petra o kurar på rummen. Fredrik har gått ut med ungarna för att käka och kanske få en massage. Vi laddar för nyårsfirande i Bangkok, med 10 milj invånare lär ju det bli en och annan raket. Vi var på en utflykt

Juldagarna!
måndag 27 december 2010 - Karon Beach, Karon, Phuket, Thailand

Godmorgon Sverige! Hoppas allt är bra där hemma. Här är allt bara bra. Juldagen tillbringade vi på stranden och avslutades med fotmassage och flätning. Igår(annandagen) var vi på Kata beach. På kvällen firade vi Fredrik (i förväg). Vi åt och drack så vi nästan sprack. Det var en