Vi hade i alla fall tur med vädret 2 - the sequel

tisdag 11 januari 2011 - onsdag 8 juni 2011

dagens mest absurda
onsdag 1 juni 2011 - Immingham, England, Storbritannien

precis när jag gått på vakten inatt så börjar de spela en låt på radion. Jag känner igen den (Patrik Isaksson -Du får göra som du vill)och tänker lite på Karin eftersom det var en av hennes favoritlåtar precis som Mmmm Bop (Det kan också vara så att hon tyckte ganska illa om den och

Hållbar kommunikation?
måndag 30 maj 2011 - Brevik, Telemark fylke, Norge

Inatt när vi alldeles nyss gick av vakten så satte överstyrmannen igång att skrika på den ena andre styrmannen och säga att han var dum i huvudet och att det kändes livsfarligt att ha honom ombord. Jag kan väl hålla med om att han till och från är lite för förvirrad för sitt eget

Om att aldrig uppdatera
söndag 29 maj 2011 - Immingham, England, Storbritannien

Jag har inte haft orken eller engagemanget att uppdatera. sen sist har jag gått 4-8-vakten och nu går jag 12-4 istället. jag lär mig en del saker ombord men mest är det saker om mig själv och om vad som händer vid kommunikationsbrist. Jag kan inte påstå att jag trivdes särskilt bra i

4-8-vakten
torsdag 14 april 2011 - Immingham, England, Storbritannien

Sen i tisdags går jag nu vakt 4-8. det innebär att jag går upp kvart i 4 på morgonen och jobbar till åtta. Sen är det frukost följt av att kolla mailen och lite sånt, kanske lägger mig och läser en stund och sen sover jag till strax efter 14. upp och käka en macka. jobba 16-20. repetera

Riskanalys?
måndag 11 april 2011 - Brevik, Telemark fylke, Norge

Jag hade skrivit ett långt fint inlägg om dagens sjösättning av MOB-båten men sen bestämde min dator sig för att stänga av sig själv och då gick hela texten förlorad. jag nöjer mig helt enkelt med att säga att det var ett äventyr, ingen kom allvarligt till skada och det kanske borde

Vi hade i alla fall tur med vädret 2 - the sequel

0 Bilder 14 Besökta platser 45 Dagböcker