Panama!

torsdag 13 januari 2011 - fredag 28 januari 2011

Snyft!
torsdag 27 januari 2011 - Panama City, Panama

Vaknade utvilade o belatna pa vart underbara Casa de Carmen (sovit har dels nu, men aven 1 natt i borjan av Panamavistelsen, o det ar kanon! ..Carmen e hur gulig som helst oxa...o hennes vovve o papegoja oxa). Frukostade lite pa Carmens innergard tillsammans med papegojan som babblade Hello, Hola,

Senast aktiv - från Ho Chi Minh-staden, Vietnam
Buhu...tillbaka till Panama City....
onsdag 26 januari 2011 - Panama City, Panama

Morgonen borjade segt idag oxa. E fatt sova sa lite pga varmen, J dock utvilad som omvaxling. Efter nagra koppar kaffe begav vi oss pa vandring fran El Palmar till San Carlos - 1,1 km ar ju ingen match i vanliga fall...men i gassande sol o ca 40 grader...hmmm...gissa exakt hur frasch man blir da!

Utforskning av El Macho!
tisdag 25 januari 2011 - Panamá Oeste, Panama City, Panama

Efter en seeeeg morgon (E VILLE INTE vakna, o J vagrade ga upp innan E...."for det ar alltid sa") pallrade vi oss ivag pa en hike till det storsta vattenfallet i El Valle Anton - det heter El Macho...hmmm....precis som om att ett vattenfall kan vara macho.. ;) Namnet El Macho kommer sig av att nar

Senast aktiv - från Ho Chi Minh-staden, Vietnam
(El Valle) Anton - vulkankraterbyn!
måndag 24 januari 2011 - Anton, Panama

Japp - vi klarade faktiskt att ga upp astidigt i Bocas Brava! Aporna hjalpte till genom att skrika av bara fan, o sen HOPPA pa vart halvdana plasttak... Hade de ngt att saga kasnke?? :) Lagom supertrotta tog vi battaxi till Bocas Chica, dar vi hoppade pa en minibuss (Colegiales), som tog oss (o

Senast aktiv - från Ho Chi Minh-staden, Vietnam
..litenliten hike pa ode o idag!
söndag 23 januari 2011 - Chiriquí, Boquete, Panama

Vi blev kvar pa Bocas Brava idag oxa.. Hade egentligen tankt att aka mot El Valle idag, meeeen det var sa skont i hangmattorna pa formiddagen...sa vi blev kvar! Vi hade dock ej samvete att ENDAST ligga i hangmattor, sa tog en battaxi till en narbelagen o som oxa ar helt obebodd. Dar blev det