kina, usa, mexico, syd amerika

söndag 27 mars 2011 - måndag 27 juni 2011

Syd ameika
söndag 29 maj 2011 - Nasca, Ica, Peru

Hej!! Ja, da ver det verkligen att tag sen vi hade tillgang till data och langre an 5min.. Vi Flog fran Panema city till Peru - Lima. Underbar stad gillar verkligen Lima. Finns manga mysiga marknader och en fin stad i ovrigt. Dar i fran flog vi till Cuzco dar var tur till Machu Picchu utgick i

Nasca, Peru
söndag 29 maj 2011 - Nasca, Ica, Peru

central amerika
fredag 6 maj 2011 - David, Chiriquí, Panama

Hej! Det var ett tag sen nu som jag fick ta i en data och denna ar sa kass. All text pa tangenterna ar borta och en del ar bytade med varandra sa jag far gissa mig till vilken bokstav som kommer! Efter LA sa akte vi iaf till Mexiko- Can cun som var ganska bra. Det var dar som jag brande mig som

Hong Kong, Vegas och nu LA
onsdag 20 april 2011 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Hej, det var ett tag sen nu. Har inte haft internet tillgång på ett tag. Vi åkte sov buss från yangshou till Hong Kong och det rekomenderas inte! Sjukt små "sängar" korta och smala plus att folk satt i gångarna och sov, de hade väl inte betalt för mer antar jag. Väl framme i Hong Kong så

Yangshou
lördag 9 april 2011 - Yangzhou, Jiangsu, Kina

Hej, Då är vi i yangshou nu, efter en lång tåg resa. Ett bevis på hur mycket kineser gillar oss fick vi på tåget. Vid varje stopp så låser de toaletterna och vid detta stopp så frågade han tågvärden om hon kunde öppna toan men icke, ett par sek senare så kommer en kines och då