Mexico & centralamerika

tisdag 11 januari 2011 - onsdag 13 april 2011

Pissregn!
lördag 9 april 2011 - Panama City, Panama

Buenos noches! Hoppas att ni alla mor bra och att ni fott vora vykort! Vi mor bra bara lite lett missnojda... Vi kom hem fron San Blas idag (Verldens Paradis). Tyverr fick vi inte riktigt uppleva det till fullo. Vi kom dit, grott och mulet! Vi somnade forsta natten med hopp om sol och utflykter

3h somn!
måndag 4 april 2011 - Panama City, Panama

Kl er nu 05.00 och vi sitter med hemlagade pannkakor i ventan po en Jeep som ska ta oss till Carti. Fron Carti tar vi en bot ut till nogon av San Blas oarna, det er inte riktigt bestem vilken vi ska ut po, so det ska bli spennande att se. Vi har varit uppe sen kl 04.00 och vi somnade ganska sen pga

panama city!
söndag 3 april 2011 - Panama City, Panama

hej! vi kom igor morse fram till panama city. hittade en bra hostel som har wifi, tv och [u]varmdusch[/u]!! for 20 dollar/natten. Har idag kollat upp lite mer om san blas oarna, och vi tenkte forst flyga ut men planen var fulla so det blir att ta buss och sen bot. (dessutom billigare) :) ska till

hejsan!
fredag 1 april 2011 - David, Chiriquí, Panama

hej hopp! just nu sitter vi i staden david. tog oss imorse fron boquete for att inatt ta nattbussen herifron till panama city. bussen gor 00.00 och ska vara framme i city 06.00. do ska vi hitta ett hostel och sedan boka antingen flyg eller buss/bot mot san blas oarna! :) vi gjorde igor en utflykt

Playa Estrella och Cayos Zapatillos
tisdag 29 mars 2011 - Bocas del Toro, Panama

Igor besokte vi Playa Estrella - Starfish beach! Det var verkdens vackraste strand full av sjostjernor! Stora och smo, gula och roda, jette fina! Stranden var so lugn der, knappt nogon rorelse i vattnet. Vi spenderade en heldag der med 2 tyska venner som vi treffat :) Vi gjorde en fruktbuffè och