England-London

måndag 17 januari 2011 - fredag 11 mars 2011

Då är det dags för nästa resa igen :) Nu blir det England, jobb och boende.. Britter, gunnies, afternoon tea och mkt mera.

Distance & time
lördag 5 februari 2011 - London, England, Storbritannien

Vakna vid halv nio.. har tagit mig ca 3 timmar att äta frukost, diska, duscha, föna håret och välja kläder. Tror att jag har haft allt i garderoben på mig minst 2ggr sen jag kom hit, hur f*n packade jag! Tack o lov för att man är lite påhittig annars skulle jag ju se lika dan ut varje dag,

Onsdag
onsdag 2 februari 2011 - London, England, Storbritannien

Sitter lite otåligt o väntar på tillökning i studion, Emma´s vän Sandra borde komma snart.. Ikväll ska vi ut o fira Sandra här i London (Sandra som bor 2 stationer från oss) för hon fyller 21 år dagen till ära :) Försöker peppa till, men har precis vaknat från en liten dvala, har

London so far
lördag 29 januari 2011 - London, England, Storbritannien

Jag skrev ju aldrig dagen efter förra inlägget men nu så. I går firade jag och Emma en vecka i våran studio, det är ett mysigt litet rum som vi gjorde till vårat redan på fredagen 21/1. Vi skrev på kontraktet för 6 månader och skuttade upp och ner som små flickor som fått varsin ponny

Willesden green
torsdag 20 januari 2011 - London, England, Storbritannien

Fyra dagar har passerat och det kanns som om vi bott har flera veckor. Vi kanner oss inte som turister for vi har inte gjort annat an sokt lagenheter, ringt pa lagenheter, tittat pa lagenheter, akt tunnelbana hit och dit o overallt! Jag tackar Helena for att hon berattade om oystercard (som sj

3 Dagar kvar
fredag 14 januari 2011 - Norrtälje V, Stockholms län, Sverige

Väskan är packad. Första gången jag packade blev väskan bara 15 kg och handbagaget 6 kg. Nej fan, tänkte jag och tog en större väska o packa om allt igen. Jag har ju betalat för 20kg då ska det fan bli 20kg också :P haha. Så nu är väskan 5 kilo tyngre men handbagaget bara på 4, men