Misantropen och Empress på reggaetontour

onsdag 2 februari 2011 - tisdag 24 maj 2011

Vi drar på tour med vår reggaetongrupp. Touren börjar i Buenos Aires och avslutas i Cancun, vi räknar med att hinna med ett hundratal spelningar under tiden. Misantropen på trummor och huligantuta, Empress på gitarr, latinosynthpiano och stönsång.

You better Belize it!
måndag 9 maj 2011 - San Cristobal de las Casas, Chiapas, Mexiko

Det ar en skum kansla att plotsligt befinna sig i Chiapas hoglandskap i Mexiko dar temperaturen pa kvallen droppar fran 25 till 15 grader. Efter 10 dagar i Belize dar det var runt 35 i skuggan pa dagarna och skona svala 25 pa kvallarna och natterna sa ar man inte riktigt van vid sadan kyla. Jag

Guatemala - vacker natur och mayakultur
söndag 1 maj 2011 - Caye Caulker, Belize

Befinner mig just nu pa on Caye Caulker i Belize. Har ar otroligt vackert och varmt. Vi har bott har i 3 natter och kommer att bo i 3 till innan vi sticker ivag pa en 2 natters seglingstur, dels med overnattning pa en ode o. Kommer bli ball sa mer om Belize senare... Sedan senast jag skrev har vi

Kryper fram langs Interamericana

Isla de Ometepe var en javligt grym upplevelse. Vi hann med att besoka en mycket vacker strand, ata nagra goda maltider men framfor allt klattra en kilometer uppfor Nicaraguas nast hogsta vulkan, Conception. Pa vagen upp hann vi se ett gang apor, vacker natur och dammet lade sig som ett par byxor

Strandliv, djungelhiss och tatueringar
torsdag 7 april 2011 - Moyogalpa, Rivas, Nicaragua

Sitter och skriver ifran ett internetcafe i den lilla staden Moyogalpa pa on Isla de Ometepe i Nicaragua. Hit kom vi igar kvall efter en otroligt lyckad resa dar vi lyckades ta oss hela vagen ifran Santa Teresa hit pa 10 timmar, nagot vi pa forhand trodde var omojligt. Det gick betydligt smidigare

Panama
måndag 28 mars 2011 - David, Chiriquí, Panama

Efter framgangarna pa karibienkusten i Costa Rica sa spred sig ryktet om Remolacha Calientes korstag i Latinamerika till Panama dar vi bokades in for 2 gig i nordostra delen, narmare bestamt Bocas Del Toro. Vi tog darfor tourbussen over gransen och begav oss ut med bat ut till on Isla Colon i Boca