Singapore

torsdag 10 februari 2011 - torsdag 17 februari 2011

jag tar en resa ner till Singapore och möter upp pappa, innan jag gör ut på min 4 veckors APU.

Lugn dag i Centrum!
onsdag 16 februari 2011 - Singapore, Singapore

Ja dagens plan var att åka utt till någon ö som ska likna motsvarande Disnny. men evter allt gående och allt så orkar man inte så mycket mer, jag tycker jag har uppleft Singapore på ett bra sätt, och orkar inte så mycket mer. så dagens projekt blev att hitta en post som hadde papper som

Senast aktiv - från Orsa, Dalarnas län, Sverige
Parishjulet, och mer promenad!!
tisdag 15 februari 2011 - Singapore, Singapore

Hejsan jag idag gick vi över på andra sitan vatnet från hotellet och åkte i världens största parishjul... vist hotellet är högre än det men ändå, det är en upplevelse att se vyn därifrån.. sen till ytligare massa schopping center... nu är jag trött på alla schopping

Zoo
måndag 14 februari 2011 - Singapore, Singapore

Ja! idag har jag varit på "Singapore Zoo". först trode jag det skulle vara tråkigt och menings löst att ta en heldag där ute men det var deet värkligen inte! 3 framträdande som var bra, men som vanligt så är en över toppen bäst! Efter 7 timmars promenad i barken och med en rast med en

Shoping
söndag 13 februari 2011 - Singapore, Singapore

Ja idag har vi bara gått runt och runt i alla möjliga olika ställen.. gjorde inte så mycket mer änn köpte en ny lins till kamran som väll kommer till användning imorgon när vi ska till Zoo:ett :D aja ska gå ta en skön dusch nu. Ha det bäst där hemma i snöstormen.. //Rebecka

China Town
lördag 12 februari 2011 - Singapore, Singapore

Hej alla ja nu har jag precis vaknat. Igår tog vi en sväng till China town och några chopping center. En höjdpungt var nog ett fotbad med fiskar som åt på ens fötter :p joo jag vet att det låter konstigt men det stämmer. Sen så kollade jag på en ballkläning.de är hur fina som hälst