Domnikanska republiken

torsdag 24 februari 2011 - fredag 11 mars 2011

Resa till Domnikanska republiken med Mike, Nicklas, Robert, Julia och Samuel. Vi skulle egentligen åkt en vecka till Egypten under sportlovet men pga oroligheterna där just nu så ombokade vi resan häromdagen och nu blir det 15 dagar i Domnikanska republiken. All inclusive, bad, sol, äventyr och förhoppningar om härliga dagar med hela familjen <3

Sista hela dagen

Hej på Er! Idag har vi legat vid den 'lilla' poolen och haft den nästan helt för oss själva. Underbart! Pressat in i det sista för att maxa brännan till hemkomsten.... ;-) Och utnyttjat poolen till max: badat, plaskat, lekt kull, snopp-hoppat (Samuels specialite), spelat volleyboll och en

miblo69 i Domnikanska republiken
Två inlägg & Internet fungerar. i typ 3 sekunder...

2011-03-04 En stormig dag! Ännu en dag lider mot sitt slut. Alla är duschade o klara och vi softar på rummet innan middagen. Det skymmer vid 19-tiden här och lugnet lägrar sig över hotellet. Innan dunka-dunkat börjar i barerna... Idag har vi tillbringat hela dan på stranden. Och surfat

miblo69 i Domnikanska republiken
Vardag. Men ändå inte... ;-)

Idag har vi haft en helt underbar dag! Igen. Det är iofs nästan samma visa varje dag. Men ändå inte. Frukost vid 8.30, sol & bad. Lunch vid 13-14 ca. Sedan mer sol & bad. Framåt 16-17 tiden en drink på balkongen, duscha bort salt & sand. Och så middag vid kl 20 ca. Men vi har varit på olika

Internet, var är du?

Äntligen har vi lyckats publicera våra inlägg. Internet är minst sagt instabilt här. Men det som verkar funka är att sitta i Lobbyn efter frukost och publicera inläggen. Och det passar bra just idag då det regnar. Vi såg minst tre regndroppar. Och ni skiner solen igen. Dags för

Dag två på Domninikanska

(Mike skriver) Yeee-hoooooo! Idag sov jag till kl 05.00 innan jag vaknade första gången! Men jag låg kvar till efter 7. Resten av familjen vaknade ungefär samtidigt. Strålande solsken, men några molntussar. Och en lite hårdare bris idag. Underbar värme! Varmt & gott på dagen, lite svalare