Föräldraledighet i Kamala

torsdag 10 februari 2011 - fredag 4 mars 2011

Jag, min man och vår lilla tjej ska avnjuta tre härliga veckor i Kamala, Thailand!!

Lata dagar och lite shopping!!
lördag 26 februari 2011 - Phuket, Phuket, Thailand

Njuter av en kall singha och Tuva ser playhouse disney med pappan. Livet är verkligen enkelt här, det enda man bekymra sig om är vart man ska äta och om man ska bada i poolen eller havet. Riktiga I-landsproblem ;-) Oftast blir det lunch på stranden och middag blir take-away på uteplatsen.

Flip-flops och Starbucks
torsdag 17 februari 2011 - Phuket, Phuket, Thailand

Dagarna flyter på här och vi har en skön tillvaro här. Vi slappar i solstolarna, plaskar i poolen med Tuva eller bara strosar längs stranden och uniformen för denna semester är bikini och flip-flops ;-) Hotellet är verkligen grymt bra, rummen super fina och allt vad en liten familj behöver

Senast aktiv - från Phuket, Phuket, Thailand
Den långa färden eller ett riktigt jobbigt dygn!!
tisdag 15 februari 2011 - Phuket, Phuket, Thailand

Nu är vi plats och börjar känna oss hemma och bara slappar och njuter. Känns faktiskt som vi fått med oss allt vi behövde, så packningspaniken känns en evighet bort. Så här i efterhand så gick resan riktigt bra men var grymt lång. Allt började bra på Arlanda med in-checkning och

Senast aktiv - från Phuket, Phuket, Thailand
Packningspanik, stress, ångest och längtan!!
måndag 7 februari 2011 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Jag tänkte att ni där hemma som vill kan kika här på resdagboken om vårt äventyr i Thailand, kommer skriva dagbok och lägga upp bilder! Nyss var det över 400 dagar kvar och nu bara tre, vart tog tiden vägen??? Visserligen har Tuva gjort att tiden bara rasat iväg och nu är det äntligen