Asien 2011

onsdag 23 februari 2011 - torsdag 14 april 2011

Erik, Tea, Iris, Karro och Jonas åker runt i Thailand och Malaysia i 7 veckor.

perhantian islands 3/Kota Bharu
måndag 11 april 2011 - Kuala Besut, Terengganu, Malaysia

Hej, Nu börjar hemresan närma sig....det är med blandade känslor som vi lämnar Perhantian islands. Vi vill hem och traffa alla er, nära och kära mendan man ändå vill vara kvar och njuta av detta underbara som vi upplever varje dag. Vi har haft 7 underbara dagar på P.i. Igår var vi på

Perhentian Islands 2
fredag 8 april 2011 - Kuala Besut, Terengganu, Malaysia

Hej Allihop, Vi har det superbra och de senaste dagarna har vi mest tagit det lugnt på stranden, snorklat och ätit gott. Erik fick också snorkla med ett par hajar till sist. Jag drog upp honom då vi snorklade första gången för jag trodde att han skulle blir rädd för dem och sluta bada

Perhentian Islands
onsdag 6 april 2011 - Kuala Besut, Terengganu, Malaysia

Hej:) Efter en longtailboat (30 min), taxi (2 tim), buss (obs: local bus, till Jonas glädje!!! 4 tim) var vi framme i Hat Yai. Staden som gud nästan glömde....vi sov på ett billigt hotell (till Jonas glädje!!!) som vi strakt misstänker hyrde ut rum per timme....men vi överlevde och hade

Koh Mook
fredag 1 april 2011 - Ko Libong, Trang, Thailand

Hej, Vi har förtsått att det är mycket prat om det thailändska vädret hemma i Sverige. Men vi har det bra. Det är mest på den östra sidan som är drabbad. Sedan har vi också hört att det har varit en del översvämmingar i Krabi också. Men vi har varit runt på olika öar i snart 9 dagar

Kho Ngai/Kho Kradan
tisdag 29 mars 2011 - Ko Libong, Trang, Thailand

Hej allihop, Då har det gått ytterliggare en vecka och vi har förflyttat oss en del sedan sist. Karros mamma och pappa har åkt hem så nu är det bara familjen Komstedt som är kvar. Dagarna i Ao Nang innebar inga större händelser. Vädret har blivit lite sämre och regnet varar lite längre