Bila i Frankrike

lördag 25 juni 2011 - söndag 10 juli 2011

På midsommardagen planerar vi att bila till Frankrike. Sen får vi se vad vi hittar där!

Lyckligt hemma igen!
lördag 9 juli 2011 - Alvesta N, Kronobergs län, Sverige

Vaknade kl. 05.00 och tittade ut över havet. Solen gick precis upp och var som ett eldklot över havet. Fantastiskt vackert. Väckte Matts och vi gick ner på stranden och joggade en stund. Sen utcheckning och en underbar frukost före avfärd mot Rostock. Allt flöt perfekt och man behöver bara

Senast aktiv - från Alvesta N, Kronobergs län, Sverige
Bilen är nu fullt lastad inför morgondagens hemresa
fredag 8 juli 2011 - Binz, Mecklenburg-Vorpommern, Tyskland

Rugend Strandhotell är en riktig pärla. Vi sov gott till havets brus och sprang sedan på stranden. Det var en riktigt bra joggingstrand. Sen en underbar frukost på 6:e våning med utsikt över havet. Där fanns allt man kan önska sig. När vi ätit hade det tyvärr börjat regna så vi passade

Fint badhotell på Rugen
torsdag 7 juli 2011 - Binz, Mecklenburg-Vorpommern, Tyskland

Idag har vi kört från Prag till Rugen. Vi bor på ett fint badhotell precis vid havet. Allt är bra och solen skiner fortfarande på oss. Många kramar från Fållengänget

Fint här i Prag
onsdag 6 juli 2011 - Prag, Tjeckien

Efter frukost lämnade vi Mutters och Innsbruck och körde till Prag. Solen skiner fortfarande på oss och det gick bra att med hjälp av ”Karin” hitta in till hotellet Ramada som ligger mitt i centrala Prag vid Václavské nám. När vi var nästan framme blev vi stoppade av polisen som skulle

Senast aktiv - från Alvesta N, Kronobergs län, Sverige
Vi bor i en alpby som heter Mutters
tisdag 5 juli 2011 - Innsbruck, Tyrolen, Österrike

Vi steg upp tidigt och körde till Mutters som ligger strax utanför Innsbruck. Hotellet är jättemysigt och ligger i en liten alpby som heter Mutters. När vi kom fram åt vi en god gulaschsoppa och tog en promenad i byn. Sen fikade gottegrisarna på ett litet kafé. Matts och jag har nu