Makarska Rivieran 2011

torsdag 23 juni 2011 - söndag 24 juli 2011

Hemresan 4
lördag 23 juli 2011 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

Sista resdagen är avslutad.Tänk att vi varit borta så länge. Kul att träffa alla nära och kära. Vi firade hemkomsten med en god middag på Cheers. Tack alla som följt oss. Hoppas på återseende nästa år:-)

Hemresan 3
fredag 22 juli 2011 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Idag sov vi länge.Sedan blev det besök hos Bengts husbilar i Örkelljunga.Där fanns det husbilar kan ni tro i alla möjliga modeller och märken. Det var kul att titta. Därefter åkte vi vidare till Tenhult för att se på Kabehusbilar.Där blev vi lite besvikna för det fanns inte mycket att

Hemresan 2
torsdag 21 juli 2011 - Flensburg, Schleswig-Holstein, Tyskland

I dag har vi kört ända till Örkelljunga från Magdeburg i Tyskland. När vi vaknade på morgonen gick vi in på restaurangen och fikade kaffe och macka. Nu var kosan inställd mot Flensburg för lite shopping. Ja, om det blev lite är ju relativt. Sen tog vi alla broarna, Lilla Bältbron, Stora

Hemresan
onsdag 20 juli 2011 - Salzburg, Österrike

Idag har vi påbörjat vår hemresa från Cavallino i Italien till Kålhagsgatan i Gävle. Italien har inte bjudit oss på sin bästa sida, mestadels blåst och regn. Likaså har det regnat genom hela Österrike och hela södra Tyskland. Österrike är väldigt vackert. Trots regnet fick vi några

Venedigdagen

Idag har vi varit i Venedig hela dagen. Vi tog campingbussen klockan 10. När vi skulle lösa biljett sa chauffören att vi skulle köpa den på campingen. Som tur var han snäll och lät oss åka med i alla fall. Båten över tog ca 30 minuter. Vädret var fint och vi njöt av båtturen och