Hämta hem dottern från England!

fredag 3 juni 2011 - söndag 12 juni 2011

Äntligen ska jag komma iväg för o hälsa på den Au Pair jobbande dottern i England. Detta blir hennes sista vecka o jag åker så jag kan få träffa hennes familj innan de själva åker på semester i början av nästa v. Roy, Jannicke o Emil kommer över nästa vecka o vi får alla bo i familjens hus när de är borta!! På söndagen åker vi sen hem allihopa o då kommer Angelica med för gott, hennes drygt ett års jobb är slut.

Vi firar Roy som fyller 60 år!
lördag 11 juni 2011 - Wooburn Green, England, Storbritannien

Ja idag var den stora dagen då Roy fyllde 60 år. Vi väckte honom med skönsång strax efter kl nio. Solen sken idag o det har bara varit lite moln av och till, inget regn. Som gjort för en födelsedag. Angelica packade o fyllde upp väskorna för de som ska åka hem inatt o sen sina egna. Hon

Igår gjorde vi London hela dagen o idag???
fredag 10 juni 2011 - Wooburn Green, England, Storbritannien

Hej igen! Igår hade vi bestämt oss för att åka in till London så det blev till att gå upp tidigt. Tog bussen härifrån strax innan halv nio o åkte in till Bourne End där vi tog tåget in till London o Paddington. Vi fick byta tåg i Maidenhead o där var ett antal tåg försenade så vi

Inatt kom familjen hit!
onsdag 8 juni 2011 - Wooburn Green, England, Storbritannien

Hade lite svårt att sova inatt eftersom jag visste att vi skulle upp strax efter 03 för att ta emot Roy, Jannicke o Emil. De kom med taxi från busstationen i High Wycombe, en taxi som Angelica förbokat igår. Klockan var väl ca 03.30 när de kom o efter att ha visat var de skulle sova så

Avsked, snyft! Familjen åker på semester till Spanien.
tisdag 7 juni 2011 - Wooburn Green, England, Storbritannien

Idag vaknade vi till sol från blå himmel men inte speciellt varmt. Familjen skulle åka på semester till Spanien så efter frukost sysselsatte vi barnen lite så mamma o pappa kunde packa ihop det sista o göra sig i ordning. När klockan sen var ca 9.30 så var det dags för dem att åka. Blev

Lunch med mina Facebook-vänner igår o idag blir det jordgubbstårta!
måndag 6 juni 2011 - Wooburn Green, England, Storbritannien

Igår, söndag, var det dags att bege sig in till London för att träffa mina FB-vänner som jag aldrig mött förut. Men först var det simskola för pojkarna på morgonen. Angelica o Clare var i vattnet med killarna. Vi var tidiga så vi kom samtidigt som simpoolen låstes upp. Dylan o Kieran