MFF spelar Champions League-kval

söndag 17 juli 2011 - torsdag 21 juli 2011

Som rubriken säger, och jag ska dit och rapportera om matchen för Himmelriket, Svenska Fans

Rabarber
torsdag 21 juli 2011 - Torshamn, Streymoy, Färöarna

En sista anteckning från de här resan. Sitter nu på hotellrummet och ska snart checka ut och sedan ta oss till flygplatsen med hyrbilen. Det har varit en riktigt bra resa, men nu är jag rätt trött på 12 plusgrader och grå himmel. I går gick vi ut när vi var väldigt, väldigt hungriga

Polisen jagar oss
onsdag 20 juli 2011 - Torshamn, Streymoy, Färöarna

Ja, matchen gick ju bra till slut, även om det blev onödigt nervöst innan MFF gjorde 1-1. Hade själv det bra på pressläktaren som delade plats med VIP-folket (typ sponsorerna och de högsta ledarna för MFF och HB Torshavn). Så gott om öl, vin, mat, kakor och annat fanns där. Och eftersom

Ytterligare...
onsdag 20 juli 2011 - Torshamn, Streymoy, Färöarna

För ännu fler bilder med typiska Ulf-kommentarer rekommenderar jag detta: http://www.svenskafans.com/fotboll/mff/Bildspecial-Torshavn-Dag-3-Matchdagen-409635.aspx Ni kommer att vlja åka hit./Magnus

Sydradalurur
tisdag 19 juli 2011 - Torshamn, Streymoy, Färöarna

Efter en frukost, nu tillsammans med inte bara Ulf utan också Kvällspostens och Aftonbladets utsända, satte vi oss och började skriva lite på rummet. Snart hörde en gemensam kompis till Ulf och mig, Nisse Byrfors som är här med MFF, av sig och undrade vad vi gjorde. Ingenting som inte

Grått
måndag 18 juli 2011 - Torshamn, Streymoy, Färöarna

Eftersom vi är på den breddgrad vi är så är här ljust länge om kvällarna. Halv 12 (halv 1 svensk tid) slutade vi att skriva texter och sådant och släckte ner för natten, och då var det fortfarande inte ens halvmörkt. Sköna sängar om än lite för smala. Har ju en manlig kamrat i