Eurotrip

onsdag 6 juli 2011 - fredag 5 augusti 2011

Sebastian och Ninas tågluff genom Europa.

München dag 2
söndag 31 juli 2011 - München, Bayern, Tyskland

München dag 2  Vi tog sovmorgon för en gångs skull och sov till 09.30, vilket var jätteskönt! Efter det packade vi ihop våra saker, för vi var nämligen tvungna att checka ut även fast vi skulle bo på samma hostel eftersom vi skulle bo i ett annat rum den kommande natten. Vi lämnade

Venedig och München dag 1
lördag 30 juli 2011 - München, Bayern, Tyskland

Venedig och München Idag gick vi ännu en gång upp tidigare än tuppen. När man måste upp så tidigt för att komma med ett tåg så hinner man aldrig riktigt sova ut, så vi var mäkta trötta när vi gick upp. Vi packade våra grejer och stack sedan för att ta vår buss som skulle gå

Rimini
fredag 29 juli 2011 - Rimini, Emilia-Romagna, Italien

Rimini  Vi gick upp ganska tidigt och packade ihop  våra sista saker. Sebbe packade långsammare än jag så under tiden han packade färdigt hann jag ta en skål med flingor och mjölk, resten av frukosten tog vi med oss i vår kasse. Precis innan vi skulle gå kom killen som ägde stället

Hardcore turistande i Rom
torsdag 28 juli 2011 - Rom, Lazio, Italien

Hardcore turistande i Rom Klockan 8 ringde väckarklocka. För att hinna med Rom på en dag behövde vi all tid vi kunde få. Vi hade sovit gott hela natten och var förvånansvärt utvilade för att vara uppe så tidigt. Vädret var helt tvärtemot gårdagen, utanför var det skinande sol, och

Rom dag 1
onsdag 27 juli 2011 - Rom, Lazio, Italien

Rom Vi sov ganska gott i Napoli, trots det dåliga vandrarhemmet. Napoli verkar inte vara ett så vanligt resmål då vi endast var två som sov i mitt 6-bäddsrum, jag och en sextonårig mexikan. Nina sov med hans mor och syster. Mexikanerna var väldigt trevliga, och gillade inte heller