Torrevieja 2011

söndag 17 juli 2011 - söndag 31 juli 2011

Sola, bada och leta lägenhet till abuela!

Städning och packning, snart hemma!
lördag 30 juli 2011 - Torrevieja, Valencia, Spanien

Hallå där :D Jaa, jag och ronja har städat heeeeela huset(inte mammas och jörgens rum :P)helt på egen hand medans de var och badade. Vi har skurat, sopat, dammat och dammsugit alla rummen :D Vi var och bada i en saltsjö och jag fick ont i mina sår och så fick jag ett nytt :( Allt från mig

Benidorm
torsdag 28 juli 2011 - Torrevieja, Valencia, Spanien

Tjenare gott folk! Tja, vi var och kollade på lägenheter åt min kära mormor :D Jag tänker inte avslöja nått för jag tror att mamma vill berätta när vi kmr hem ;=) Vi var och badade på en ganska stor strand men ändå ganska lugn... Det fanns en massa flytande grejer som satt ihop en bit

Jeremias, AFRIKA :D
onsdag 27 juli 2011 - Torrevieja, Valencia, Spanien

Tjenare! Ja vi var i Marocko(Tanger) och latchade i 1 dag :=). Det var Jättevarmt, och vi såg som tur var bara 2 äckliga kryp :D, men på kvällen åt vi på 1 resturang, och jag lovar att det var en av de godaste Bolgonesen jag nånsin ätit=) Det var 1 snubbe som ville sälja knark till

Ronja om AFRICAA!
onsdag 27 juli 2011 - Torrevieja, Valencia, Spanien

Hejhej! Nu har man vart i Afrika då. Skoj faktiskt, men lite obehagligt (kommer mer om det :)) På båten till Afrika från Tarifa fanns det en moské. Rätt häftigt faktiskt! Satt folk där inne och.. moskéade. Aja. Direkt när man kommit av båten rusade det fram en Ahmed och en Ahmed

Jeremias, AFRIKA :D
onsdag 27 juli 2011 - Torrevieja, Valencia, Spanien

Hejsan. Jag kanske skriver för andra gångne nu, vet ej laggade på datorn... Det var nån som Erbjöd Jörgen att köpa knark efter många desperata försök att få guida oss genom 1 marknad. Jag käkade den godaste Bolgonesen nånsin också :D Hinner inte mer nu, slut på tid,