Florida med goda vänner

tisdag 12 juli 2011 - fredag 29 juli 2011

Till svärföräldrarnas hus i Florida tillsammans med goda vänner.

Dag 15
onsdag 27 juli 2011 - Venice, Florida, USA

Idag skulle vi ha åkt båt men vädrets makter var INTE på vår sida. Det var helt mörkgrått :( Så det blev till att avboka och dessutom tala om det för våra barn. De blev såå besvikna såklart. Istället åkte vi till Nokomis-beachen. Även om det både blåste och var helt igenmulet så

Dag 14
tisdag 26 juli 2011 - Venice, Florida, USA

Idag ringde klockan i arla morgonstund - upp och hoppa :) Jag och Åsa följde med när killarna spelade golf. Vi hade första starttid och faktiskt enda som var bokad. Det var en härlig morgon, extremt fuktigt men rätt svalt. När vi vaknade var det bara 24 grader men det steg vartefter dagen

Dag 13
måndag 25 juli 2011 - Venice, Florida, USA

Varning för trist inlägg - idag har det inte hänt mycket ... Det blev ett litet missförstånd igår så vi försov oss lite, tanken var att vi vuxna skulle gå ut och spela golf tidigt på morgonen (eller tja killarna skulle spela och vi tjejer skulle följa med och kolla in naturen) men så

Dag 12
söndag 24 juli 2011 - Venice, Florida, USA

Idag åkte vi till stranden. Jag och Nicklas hade fått för oss att de flesta "floridianerna" skulle vara i kyrkan ... det var smetfullt på bechens parkeringsplats. Vi hade dock supertur - först åkte jag in och bara fick en plats på engång, sedan dröjde det inte länge därefter hittade

Dag 11
lördag 23 juli 2011 - Venice, Florida, USA

Jaha vad har hänt idag då ... tja inte så mycket. Ytterliggare en slappar-dag har lagts till en radda av slappardagar ;) Efter frukost (som tenderar till att bli senare och senare) åkte papporna, Adam och Emma iväg till golfbanan medan vi andra stannade vid poolkanten. Eller jag och Åsa var