Balt, Balt, Baltikum.....

lördag 16 juli 2011 - måndag 15 juni 2020

Dag 3248 av 3258

Vi måste prata om Dortmund
måndag 18 september 2017 - Dortmund, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

Har varit ute och rest lite igen. Befann mig en dag i en stad där det inte gick att betala med kort, ingen förstod engelska, det fanns inget Wi-fi och enda sevärdheten var en stor fotbollsarena. Åh har du varit och rest lite i östeuropa igen tänker ni. Stor fotbollsarena, låter som Budapest,

Årets första inlägg
söndag 24 januari 2016 - Vilnius, Vilnius län, Litauen

En ledig helg, så jag tänkte att jag loggar in och skriver lite. Hör ju inte till vanligheterna längre direkt. Men iallafall. Ett nytt inlägg skall jag väl lyckas få ihop. Allt som oftast så har jag skrivit att det inte händer så mycket, så det finns inte så mycket att skriva om. Men

Ukulele-konsert i Köpenhamn
söndag 17 maj 2015 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Oj vad tiden går, och oj vad dåligt jag uppdaterar. Finns ingenting att skylla på ens. Har ju till och med varit ute och rest sen jag senast uppdaterade. En långhelg i Köpenhamn av alla ställen. Vi har "jagat" Ukulele-bandet Ukulele Orchestra of Great Britain i ett par år, och äntligen

En smart fån
onsdag 22 april 2015 - Vilnius, Vilnius län, Litauen

Jag har varit väldigt sen ute med att köpa ny modern mobiltelefon, mycket pga av att jag inte haft några problem med att både läsa och svara på mail med min gamla lur, så jag har därmed inte riktigt känt något behov av att uppgradera mig. Detta har lett till att jag är helt vilse i

En schnitzel i Wien
torsdag 12 mars 2015 - Wien, Österrike

När man planerar i tid och har tur, så kan man komma över billiga flygbiljetter. 115Eur tur och retur tors-söndag var för bra att tacka nej till och då jag hade en extra ledig dag att ta ut, så blev det riktigt svårt att inte slå till. Har aldrig besökt Wien, men fick nu alltså en

Balt, Balt, Baltikum.....

Dag 3248 av 3258