Kemer Turkiet

torsdag 28 juli 2011 - torsdag 11 augusti 2011

Sista semesterdagarna denna sommar (missar MC-dagarna men vädret ...)

Ulupinare
måndag 8 augusti 2011 - Kemer, Turkiet

Vi var på en fiskrestaurang någon mil utanför Kemer och åt öring på turkiskt vis, man satt på kuddar i små "flottar" mitt i/över forsen från bergen.

Phaselis
söndag 7 augusti 2011 - Kemer, Turkiet

På upptäcktsfärd igen. Allt bra med oss ! Kanonvädret fortsätter ... Hoppas att ni också har bra väder.

Olympos
torsdag 4 augusti 2011 - Kemer, Turkiet

En dag i kulturens tecken. Gick genom ruiner över en timma. När vi kom fram där floden möter havet kunde vi bada i antingen iskallt sötvatten eller salt havsvatten.

Mera semester
onsdag 3 augusti 2011 - Kemer, Turkiet

Ytterligare en varm dag. Vi har träffat 4 göteborgare som bor på vårt hotell och vi ska åka med dem till Olympos i morgon och bada på den "berömda" stranden samt titta på berget som "alltid" brinner.

Marknadsdag
tisdag 2 augusti 2011 - Kemer, Turkiet

Marknaden i Kemer var större än vi trodde. Efter några timmars strosande och (extrem enkel) klädprovning tog vi oss till stranden för ett bad. Här finns många parker och mycket grönska med banan- och citronträd och många underbara blommor.