Dag 9
onsdag 3 augusti 2011 - Fairlie, Canterbury, Nya Zeeland

Efter Mt Olympus åkte vi tillbaka till jorden kallaste motell i Floken Hill och sov, råkade visst få med oss två gafflar, två knivar, två skedar och två handukar...konstigt... När vi checkade ut träffade vi Ryan från Chill, han sålde oss vira liftkort, och han skulle också upp till

Senast aktiv - från Wanaka, Otago, Nya Zeeland
Dag 7
måndag 1 augusti 2011 - Christchurch, Canterbury, Nya Zeeland

Dag 1: Flyga flygplan, byta flyga några gånger. Dag 2: Plyga flygplan, byta flyg några gånger och skaffa hotellrum. Dag 5:Vakna inte när Matt försöka komma in i rummet, Matt sover på sjukhus. Dag 4: Köpa bil, skaffa mat, bensin och skidor till Matt. Köra ut till bergen, skaffa boende i

Bye Bye Svedala!
tisdag 26 juli 2011 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Packad och klar blev jag igår, packat och klart blev det idag. Åker iväg till Arlanda om två timmar, flyget lyfter tio över sju. Trettiotre timmar senare ska jag om allt går väl stappla ut i Christchurch, svårt jetlaggad och taggad. Matty Deepthroat kommer över från Australien sex