amerika

onsdag 14 september 2011 - tisdag 4 oktober 2011

Dag 13
fredag 30 september 2011 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Idag hade vi sovmorron, vi fick tillbringa hela dagen för oss själva. Vi började med att ringa hem, allt verkade vara okey. Pratade sen med barnbarnen de skulle visa teckningar som de gjort, jag undrar hur skärmen ser ut på den datan för de var ett evigt pussande. Oj vad vi saknar alla. Sen

Dag 13
fredag 30 september 2011 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Dag 14
fredag 30 september 2011 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Idag ska färden gå mot Los Angeles di är det 50 mil. Nu kör vi först ute i öknen. Majaveöknen heter den. Vi stannar på ett ställe och fikar jag har inte ätit mat sen i går är Inge hungrig. Vi åker in i hooywood där vi får gå av en stund och ta lite bilder. Vi tar på lite olika

Dag 15
fredag 30 september 2011 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Idag hade vi sovmorgon sov till kl. Åttå. Vi gjorde oss i ordning gick ner och åt frukost. Sen gick vi upp och pratade lite med dem hemma. Sen gick vi ut på stan en stund och tittade handlade lite. Drack en jucie. Sen hem och vilade lite. Sen ut på nya äventyr, vi hittade en stor affär som

Dag 11
tisdag 27 september 2011 - Kanab, Utah, USA

Hej jag glömde skriva i går att vi åkte 55 mil. Idag ska vi åka till kenab och det är 35 mil, där är det vilda västern . Men först ska vi åka igenom indianernas land. Men först ska vi se lite mera av Grand Canyon. Sen åker vi igenom indianernas land är vi stannar vid ett ställe där