Dag 13
fredag 30 september 2011 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Idag hade vi sovmorron, vi fick tillbringa hela dagen för oss själva. Vi började med att ringa hem, allt verkade vara okey. Pratade sen med barnbarnen de skulle visa teckningar som de gjort, jag undrar hur skärmen ser ut på den datan för de var ett evigt pussande. Oj vad vi saknar alla. Sen

Dag 13
fredag 30 september 2011 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Dag 14
fredag 30 september 2011 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Idag ska färden gå mot Los Angeles di är det 50 mil. Nu kör vi först ute i öknen. Majaveöknen heter den. Vi stannar på ett ställe och fikar jag har inte ätit mat sen i går är Inge hungrig. Vi åker in i hooywood där vi får gå av en stund och ta lite bilder. Vi tar på lite olika

Dag 15
fredag 30 september 2011 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Idag hade vi sovmorgon sov till kl. Åttå. Vi gjorde oss i ordning gick ner och åt frukost. Sen gick vi upp och pratade lite med dem hemma. Sen gick vi ut på stan en stund och tittade handlade lite. Drack en jucie. Sen hem och vilade lite. Sen ut på nya äventyr, vi hittade en stor affär som

Dag 11
tisdag 27 september 2011 - Kanab, Utah, USA

Hej jag glömde skriva i går att vi åkte 55 mil. Idag ska vi åka till kenab och det är 35 mil, där är det vilda västern . Men först ska vi åka igenom indianernas land. Men först ska vi se lite mera av Grand Canyon. Sen åker vi igenom indianernas land är vi stannar vid ett ställe där

Dag 12
tisdag 27 september 2011 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Idag ska vi åka till LAS Vegas dit är det 35 mil. Vi ska åka igenom en av Amerikas vackraste nationalpark. Vi ska åka mot Zion där vi kör på slingrande vägar mellan klippväggar.,vi kör igenom två tunnlar och bussen tar oss ner på botten där även en liten flod rinner.sen kör i mot

Dag 10
tisdag 27 september 2011 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

I dag skulle vi iväg tidigt, färden gick mot Crand Canyon. Vi åkte förbi Sedona där det blev lunch. Sen gick färden vidare och här börjar Oak Creek Canyon vars röda klippväggar har funnits med i många filmer, det var underbar natur. När vi kom fram km² kunde man flyga över Crand

Dag9
söndag 25 september 2011 - Tucson, Arizona, USA

Idag har det varit än bra dag. Vi hade sovmorgon , men sov bara till 7 sen var vi pigga. Vi åt frukost på balkongen. Sen ringde vi hem och allt verkade vara ok. Sen tvättade jag lite kläder. Sen låg vi poolen hela eftermiddagen. Det var skönt. Sen bjud vi grabbarna på varsin wiskey innan vi

Dag 8
fredag 23 september 2011 - Tucson, Arizona, USA

Idag upp vii 3 på morgonen för att flyga till tucson. Vi flyg först en timme sen landade vi i i houston.. Sen flyg vi vidare i två och en halv timme och mellanlandade i LAS vegas . Sen upp igen i 1 timme och 25 min innan vi kom till tucson. Sen fick vi en buss som tog oss till sonora desert

Dag 6
onsdag 21 september 2011 - New Orleans, Louisiana, USA

I dag gick vi upp tidigt för att åka till new Orleans', det blev frukost på flygplatsen. Resan tog nästan tre timmar. Väl frammme fick vi åka i två små bussar, det var en resa ska gudarna veta, världens fart och det hoppade och studsade. Här var det mycket varmare. Vi fick våra rum på