Bangkok,Koh samui, koh tao,Koh phangan

lördag 13 augusti 2011 - fredag 16 september 2011

Allt roligt har ett slut :(
torsdag 15 september 2011 - Bangkok, Thailand

Idag Vaknade vi tidigt och gick upp och åt frukost. Efter frukosten blev vi skjussade till färjan som skulle ta oss över till Koh samui. Båtresan tog 50 min och idag blåste det knappt alls så ingen blev åksjuk. Väl framme vid färjeterminalen hade vi 20 min på oss att ta oss till

Sista dagen på stranden :(
onsdag 14 september 2011 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Idag är sista dagen på resan :( Både Ch och jag har deppat hela dagen och vill verkligen inte åka hem i morgon. Vi har försökt hitta på en affärsidé som gör att man kan vara här halva året och hemma halva, men än har vi tyvärr inte kommit på något. Om någon har någon ide tar vi

Senast aktiv - från Kemer, Turkiet
Man mår som man förtjänar.
tisdag 13 september 2011 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Ojojoj idag var ingen rolig dag. Jag vaknade och mådde inte alls bra. Konstigt eller kanske inte :) Dagen har spenderats på en solstol med att försöka överleva. Lite bad har det också blivit för att svalka sig lite :) ikväll var vi i grannbyn igen och åt. Det märktes att många redan har

Full Moon Party!
måndag 12 september 2011 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Full Moon Party! Idag är den stora dagen här nere på Koh Phangan då full moon party är. På förmiddagen låg vi vid poolen som vanligt och hade det gott. Idag har vädret varit fint igen efter ett par dagar med mulet och regn. Vid lunch bestämde vi oss för att gå in till grannbyn där

Hyrbilsdagen
söndag 11 september 2011 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Klockan ringde 06.30 och jag gick upp och packade väskan och fixade i ordning det vi skulle ha med oss idag när vi skulle ut och köra bil runt ön. Bilen hade vi bokat till kl 8.00. När jag fått ordning på allt väckte jag övriga familjen och vi gick ner och åt frukost. Efter frukosten gick