Glasgow!

lördag 3 september 2011 - söndag 11 december 2011

Då har man begett sig från trygga Sverige för att upptäcka en annan del av världen, nämligen att plugga i Glasgow :) Så under några månader kommer jag befinna mig här och kolla vad denna stad har att erbjuda vad gäller plugget men oxå uteliv, shopping, kiltar och annat skoj! Så häng gärna med mig här på mitt äventyr!!

Sista veckan i Glasgow och nu hemma på svensk mark!
fredag 23 december 2011 - Jönköping, Jönköpings län, Sverige

Hej alla! Nu har jag redan hunnit vara hemma i Sverige i nästan två veckor... ja helt sjukt, tiden går även för fort här hemma o imon e det JULAFTON:)Wiehoo mysigt!! Men ville göra ett sista inlägg o berätta om min sista vecka i Glasgow och även hur det var att komma hem. Första

Senast aktiv - från Jönköping, Jönköpings län, Sverige
Näst sista veckan bestående av middagar, fest o plugg....
söndag 4 december 2011 - Glasgow, Skottland, Storbritannien

Jahopp mina vänner, då va det troligtvis dags för den sista uppdateringen för mig på skottsk mark.. för nu e det nämligen bara en vecka kvar.. o det med blandade känslor. Kommer kännas konstigt att lämna men samtidigt vill jag bara hem nu när det e så nära. Näst sista veckan har det

Senast aktiv - från Jönköping, Jönköpings län, Sverige
Mycket sista.. praktikveckan, matlagningstävlingen o sista trippen för i höst!
söndag 27 november 2011 - Glasgow, Skottland, Storbritannien

Hej mina vänner! Måste ju börja med o säga att det här har varit en sorlig men samtidigt väldigt rolig vecka. Har som sagt gjort min sista vecka på praktiken, vilket känns sjukt tomt o tråkigt men också väldigt skönt. Äntligen lite mer fritid.. förhoppningsvis. Ska bara göra klart

Dublinresa med Dundasfamiljen!!!
söndag 20 november 2011 - Glasgow, Skottland, Storbritannien

Hej alla glada! Då har ytterligare en vecka passerat o denna söndag sitter en sleten Emelie o uppdaterar.... för har nämligen varit i Dublin över helgen och så mycket sömn har det tyvärr inte blivit :s :p men men innan vi for dit så har vi fortsatt vår mattävling efter två veckors

Senast aktiv - från Jönköping, Jönköpings län, Sverige
Dirty Dancing och trip till Inveraray Oban!!
söndag 13 november 2011 - Glasgow, Skottland, Storbritannien

Den här gången tänkte jag försöka mig på och inte göra en så lång uppdatering så ni kan hålla er vakna under hela inlägget ;) Har ju en liten förmåga annars att sväva iväg o dra alla detaljer.. o hade ju så mycket att berätta från när mammi o pappi va här :) Så.. va har hänt