Honeymoon in New England

lördag 17 september 2011 - söndag 9 oktober 2011

Vacationland
lördag 8 oktober 2011 - Halifax, Nova Scotia, Kanada

Hej, hej! Nu är vår bröllopsresa snart slut. I kväll åker vi hem och detta blir följaktligen vårt sista dagboksinlägg på denna resa. Vi har nu lämnat USA och spenderat de senaste dagarna i Kanada. Kanske har vi behandlat Kanada lite styvmoderligt på denna resa, men vad gör man när man

Lost in Boston
tisdag 4 oktober 2011 - Portland, Maine, USA

Hej! Det var länge sedan vi skrev och det har hunnit hända mycket sedan sist. Vi har bland annat betat av Conneticut (vi stannade på en brewpub), Rhode Island, Cape Cod och Boston. För att detta dagboksinlägg inte ska bli alltför långt hänvisar vi till fotoalbumet om vi vill veta vad vi

Konst och musik
måndag 26 september 2011 - Northampton, Massachusetts, USA

Hej! Vi har precis kommit tillbaka till vårt hotell efter att ha varit på mycket bra utomhuskonsert med Fleet Foxes. Det är dock inte den första konserten vi är på under vår resa; vi har redan hunnit se och höra kören [email protected], där alla är äldre än typ 73 år. De sjöng hits av

Gröna, vita och kungliga berg
onsdag 21 september 2011 - Jackson, New Hampshire, USA

Hej! Här kommer nu, några dagar in på vår bröllopsresa, vårt första dagboksinlägg. Efter att ha gått upp mitt i natten för att komma med flyget landade vi i lördags eftermiddag i Montréal. Trötta av jetlag och för lite sömn gick vi runt på stan och besökte bland annat